Duygusuz soğuk insanları siz nasıl tanımlıyorsunuz?

Kendimden başlayayım biraz duygusuzum hiç bir şeye üzülmem hiç bir şeyden pişmanlık duymam her olay karşısında rahat davranırım sizce bu kötü bir şey mi
Duygusuz soğuk insanları siz nasıl tanımlıyorsunuz?
Cevapla