
Artık bu durum beni yordu bıktım usandım vazgeçtim kabullendim olmayacaksa olmasın inanmayacaksan inanma sözcüklerimin değeri yok ise zaten konuşmanın hiçbir anlamı yok bitsin o halde ayrılalım bu cümleyi kurmamak için insan ne kadar çabalasa da en sonunda bir noktada bu iş kafada bitiyor ve söyleniyor
peki sonra sizi gerçekten hayattan soğutan o kişiye olan öfkeniz yüzünden hayatınızdaki diğer insanlara arkadaşlarınıza dostlarınıza nasıl davranırsınız yani sizi teselli edenlere karşı sen daha iyilerine layıksın diyen birisine mesela?
Bir insandan soğumuş olmak yolları ayırmak çevrenizdeki diğer insanlara da soğuk davranmanıza neden olur mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer