Ülkemizde ve toplumuzda şu yargı var ulann bu açık kesin veriyordur önüne gelene diye... Dış görünüşüne göre namuslu veya namussuz diyebiliyor insanlar bu yargı ne kadar doğru sormak istediğim tek soru cevaplayın arkadaşlar sizin namus ölçünüz var mı ve nedir ölçünüz?
Bir kadının giyiniş tarzına göre yargılamak ne kadar doğrudur?
bana göre namus fiziksel, somut nicelikler değil. kafanın içinde olur; her şahsiyetin hür iradesi varsa, kendi etik değerlerini edinme hakkına da sahip olmalı. elbet ister istemez toplumun yazısız kurallarına uygun ilerliyoruz, hepsi bir bütün bana göre. bir insan kendi kusurlarını görmeden konuşmamalı.
Bu yorumlari zaten en cok erkekler yapiyor. Bunu hazirliyan gibi mesala ! kiyafet, te yerinde durumuna gore giyilmeli en guzeli bu ozaman goze batmaz ve kimse gereksiz yorum yapmaz bence
yerine göre açıkta giyse sorun olmaması lazım bence benim için açıkta giysede kapalıda giyse cinsel bir obje olarak düşünmedğim için bakmam yoluma devam ederim
Gülü seven dikenine katlanır. Sonuçta erkeklerin elinde olmayan dürtüleri var. Ateşleyip kenara çekilmek olmaz söndürmeleri lazım ;) kalkmışın imanı olmuyor. Bulduğu yere kaçar sonra :)
Bir kısım erkeğin bu görüşünün büyük ölçüde rolü vardır. Ama bence kadın çıplak gelse bile hiçkimsenin hakkı yok böyle bir şeye tabi ne kadar etik olur orası ayrı çünkü bu tarz giyimine aşırı olması erkeklere saygısızlıktır bence
Çok doğru bir konuyu ele almışsın. Insanlar biraz kişiliğe, karaktere, huya bakmayı öğrensin hep sığ, düşüncesizlerle dolu. Yine her yerde belirttigim gibi eğitim çok önemli önce ailede tabi ki.
Hayır aga namus kimin neresinde olursa olsun... Önemli olan iyi bir insan olabilmesi... Bana ne kişinin namusundan o kendisini bağlar, benim veya çevremin kişisel alanına tecavüz etmiyorsa...
En İyi Cevaplar