Kadınları giyimine göre yargılamak doğru mudur?

Kadınları giyimine göre ayırmak dogrumudur? Kimisi örtülüdür kimi açık benim düşüncem insan özgürdür bu konuda. Yani bu konuda derken tercih konusunda. Ben kapalı bir bayanda olabilirim açık bir bayanda. Bu benim tercihimdir. Ama yanlış anlaşılmasın dekolteli elbiseler giyip tacize uğrayan ve ben istedigimi giymekte özgürüm diyen kadınları savunmuyorum. Özgürlüğün anlamını bilmeyen çok insan vardır. Bence özgürlük tercih yapmaktır. Ya sizin icin nedir?
Kadınları giyimine göre yargılamak doğru mudur?
Cevapla