sadece kadını değil, hiç kimseyi giyim tarzına ya da dış görünüşüne göre yargılamıyorum, düşünmemeye çalışıyorum, insanları giyim tarzına göre yargılamak, aşağılamak çarpık zihniyetlerin işi , umarım değişir bu düşünceler, insanlar bir birilerini hor görmeyi bırakır. Bu ülkede açık giyinen herşeyi hak eder düşüncesi var, peki size soruyorum çeşitli bilimum vakıflarda, dini kurslarda gerçekleşen skandallarda, diyanetin kız yurdunda tuvalette doğuran kızlardanda kim sorumlu? Olayın arka perdesini araştırınca kimler çıktı? Bırakılsın artık bu tarz hastalıklı düşünceler, herkes istediğini giyer, kişilerin yaşam tarzına müdehale etmek kimsenin hakkı değildir.
ya şimdikiler demirden kiyafette giyse eleştiri olur ve laf atılır pantolon giyse ayrı dert etek giyse ayrı dert tayt giyse ayrı dert şort giyse ayrı dert en son demirden kaplama demirde giyse elbet eleştiren birileri çıkacak yani ne yapsada kadın illa yargılayan biri çıkacak bence bir insanın hatası varsa bedeni veyahut kıyafetiyle yargılanması dogru degil yargılanacaksa beyniyle yargılanır yani beynini yargılayacak yani tabi karşısında durabiliyorsa e laf atip kıyafeyiyle boyuyla posuyla giyimiyle laf atılıp yargılanacaksa ben ona yargılama demem yavşaklık derim
Insanlar kıyafetiyle karşılanır karakteriyle uğurlanir. Ama bir bayan tahrik edici bir şekilde giyindiği. zaman erkeklerin tahrik olacağını bilir. Erkeklerin ona bu sekilde bakmasıni savunmuyorum tabiki. Ama. namuslu. bir insan zaten kendisinin tahrik. edici. bir. unsur. olmasını istemez. Namuslu bir erkek de ona bakmaz. En azından bakmamak. için caba gösterir.
Ama kardeşim şimdi kadının mini etek giymesi çok normal bir şey mi? Mini etek giyen veya kısa etek giyen bunu hangi mantığa göre giyiyor. Beden Senin diye oranı buranı açma hakkın yok. Bizimde bir verenizim iz var ama yolda yarı çıplak yürüme hakkımız yok erkek olarak. Sonuçta insanların gözüne hitap ediyoruz.
Siz niye iki üç cahilin size olan yargısını takıyorsunuz ki? Ben kendi şahsi düşüncemi söyleyecek olursam bir kadının namuslu olup olmadığını giydiği şeylerden değil, davranışlarından ötürü belirlerim ve eminim birçok insan benim gibi düşünüyordur. Bence lafını bile etmeyin. Öyle insanlar muhattap olarak alınmak için fazlasıyla ezik ve cahiller.
Genelde kıyafet insanın özleşmiş bir kişiliğini yansıtır. Yani yaşam tarzını ortaya koyar. Tabiki bu durum bazen değişkenlik gösterir. Kimi cinselliğini ön plana çıkartır , kimi dini emirleri için kıyafetini seçer. Ama önyargılı olmamak gerekir , insanı kıyafetine göre iyi veya kötü diye nitelendirmek doğru olmaz
bazen.. İstanbul da mayo ile gerezersen tabi orus pu derler.. neden m8 cunku kulturumuz bunu kaldirmiyor.. adamlar normal mutevazi giyenlere bile laf atiyolar gercek orus pu cocuklari.. sen nasil saygi ve özgurluk bekliyecen ki boyle bir toplumda... götünûn kılıyık 😂😂🤣😂😁
Geri kalmış baskıcı, yasaklarlar yonetilen toplumlarda din baskı aracı olarak kullanılır. Türkiyede bunun en güzel örneği, iran ve suudi arabistanla birlikte.. gerçi müslüman toplumlarslda kadın dışında üzerinde oynanacak değer yok.. sapkın ve pisliğin dini.. en azından artık günümüzde böyle.
Bu genellemeleri hayatım boyunca sevmedim ama toplumun genelinde bu kanılar sorunlu önyargılar oluşturmuş. Bunu düzeltemezsek yüzyıllarca devam edecek büyük sorunlara neden olacak! ‘Aile Arasında’ filminde Demet Evgar’da bu sorunla muhatap olan kadın hassasiyetini birkaç defa aşırı dozda paylaşıyor.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
bence erkekler her zaman bakacak bir açıklık buluyor. eskiden kadınlar kapalıydı ama nedense bileklerine boyunlarına elbselerdeki şişkinliğe bakıldığı. artık duruma bakıyorum da kadınların resmen dışarı çıkması bile yollu olması için yetiyordu. bir erkeğin tahrik oluşunu engelleyemezsin. güzellik anlayışı da hep değişmiştir.
Dediğinde çok haklısın ama kadınların giyim tarzı çok kışkırtıcı olabiliyor bu yüzden böyle şeyleri söylüyoruz. Zaten bu tür şeyler erkek muhabbetlerinde kalır. Bir kıza gidip de şu çok delirtici giyinmiş falan diye konuşmayız.
Bacım sen çok dolmuşsun anladığım kadarıyla. Normal sıradan bir insana zaten niye böyle giyindin kimse demez. Bunu diyen baban abin veya sevgilin olur. Onlar da sana bakılmasını istemedikleri için bunu yaparlar. Ama şu bir gerçek benim de kıyafetime karışsalar ben de gıcık olurum
@executioner123 Yahu kardeşim siz de her şeye kışkırıyosunuz be sorun bizim kıyafetimizde değil sizin uçkurunuz inek memesine de damacanaya da kalkıyo e tabi mini etek kışkırtıyo e sen kışkırıyosun diye ben kıyafetimi mi kısıtlıycam kışkırma sen de bu senin sorunun git psikoloğa
Tayt giyene off tayt giymiş der mini eteğe off mini etek der hatta kapalı giyinsen kapalılarla seks fantazisi olanlar var bana ne kardeşim senin uçkurunla arandaki mesele o
@executioner123 E heralde yani erkeklerin anlamadığı ne zaman uçkurları kalksa kadın kışkırttı diyolar 3 yaşındaki çocuğa tecavüz eden adam da tahrik oldum dedi tahrik oluyosan bu senin sorunun kardeşim ben istediğimi giyerim
Zaten Türkiyede kadın haklarının tam olarak oturması için önce kadınların buna inanması lazım. Şimdi bir kadın bile kıyafeti yargılıyosa erkeklere bişey demeye bile gerek yok. Siz ne anlarsınız kadın haklarından, dayağı yiyip oturmak sizin işiniz
Sacma konusuyosun ozi sen kendını ne cok beyenmış ukela bır kadınsın ya.. asıl cahıl sensın bıl bunu cunkı saygın kalmamıs kımseye, cahıllık saugısızlıgınla pekişiyor ki turk erkeklerı sana ne yaptı veya babandan akrabalarından gordugunu bilinç altına yerleştırıp onlara sesını cıkaramadıgından içini buradamı bosaltıyosun.. Herkezın aklı kendıne yeter kı etrafımda dayaga maruz kalan kimse de gormedım.. Boyle saygısız olursan basına her sey gelır dayakla kurtulduysan cok ıyı.. Akıllı ve saygılı olmanı dılerım. bye engel atıyorum sana.. Iyı bır kadın degılsın..
Evet kardeşim yargılar hiç kusura bakmayın. erkekleri kışkırttığını biliyosunuz yani kendinizi cinsel obje gibi gösteren sizlersiniz. sen oranı buranı açacaksın sonra cinsel obje gibi görülüyoruz biz diyceksin sen nasıl gösterirsen ole görülür. yorum tartışalım tayze
Temiz ve bakımlı olsun kadın. İsterse çıplak olsun isterse kapalı. Ama inssn olsun samimi olsun. Etek boyu dikkatimi çeker ama öyle kotü yaftalamam asla.😚😎
şimdiler de öyle kıyafete göre yargılıyor herkes ama namus beyinde biter. Kıyafette değil ne kapalılar var adamı yoldan çıkarıyor. Benim kapalı bir kız arkadaşım vardı her hafta sevgili değişir di
En İyi Cevaplar