

170-175 arası bu Fizikte kızlar hakkinda ne düşünüyorsunuz? güzel buluyor musunuz?


Boyu gayet güzel ben uzun seviyorum zayıf olsun yeterki ben seversem bal kaymakla beslerim :)
uzun ince 1 yoldayım derim :D gidiyorum gündüz gece :D
Çok guzeliz tabiki
İyi de sen bu Fizikte değilsin ki vücut yapın böyle değil bu kızın ki gibi oranlarin farklı
Siskoyum ama boyum 1.70 :D
Cevap
19Cevap
Kadın dediğin 170 ' i geçmeyecek, ne öyle ata küp şeker mi vercez?
bazıları zayıf ama gögüsleri büyük oluyor.. o kızlar çok ilgi çekici
Evet ne düşünüyorsunuz? Bende o gruptayim da 😀
Tamam zayıf ve uzun olabilirsin ama bu Fizikte değilsin yani hatların vücut yapın ve sadece bu kız gibi olman için boy kilo yetmiyor bacak şekline kadar herşey yani grupta değilsin ben bu fiziteki kızları kastettim
Her damağın zevki ayrı. :):
çalı çırpı işte hıaa :D
göğüs ve kalçalarınn vücuda oranına bağlı
Bir sorun yok gibi :)
Allah günahlarını affetsin
Niye :D
Dua ettim o kızlara işte :D
Tamam da ne alaka :D
Olur mu ramazandayız dua daha çabuk kabul olur sen de bana et :/ :D
Ya ben hıc bişey anlamadım :D
Sen boşver en iyisi sdsfs :D
:))
Allah yarattı demem yerim :D
Yüz güz güzelliği iyi ise hiçbir sorun olmaz
Boyu yüzünden bir tık öndedir :)
Memeleri olmuyo ya da olgunlasmıyo, iticiler
Ne güzel işte daha çıtır oluyorlar digerleri mahale karisindada var hatta penyeyle terli yerli bingil bingil
Niye
Memeleri olgunlasmıyo zayıf kızların, sevgilileri yararlanamıyo bu yüzdenn :)
Küçük göğüs seven erkekler var daha masum ve çıtır buluyorlar haberin yok heralde hepsi büyük sevmiyor zaten bu fizik çok nadir helede trde bu kız da yabancı zaten
Önemli olan gögüs ama, yiyişirken orayı. Elliyor erkek; )
Sen avut kendini
Güzel oluyorlar tam istediğim gibi
nefes alıyo mu nefes?
Flamingo.
ben :D
birşey düşünmüyorum
Hoş tabi
On numara kızlar
Ben hoş bulmuyorum.
kürdan olduklarını
Sevmiyorum ben
Görmek lazm
iyi şeyler
aha benxd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar