Hangi pastaları seversiniz?
Veya şu pastayı asla yemem dediğiniz var mı?
@BitterSweety kız sen pasta yiyon mu 😌?
Veya şu pastayı asla yemem dediğiniz var mı?
@BitterSweety kız sen pasta yiyon mu 😌?
Şundan olsa da yesem zaten çikolatalı ama daha fazla olsun dersen üzerine dediği gibi çikolata ya da çikolata sosu koyabilirsin ^‿^
www.nefisyemektarifleri.com/.../
Ayy ne degişik bişi bu
Tadı çok güzel tavsiye ederim (⌒▽⌒)
nasıl güzel birşey bu.. çok değişik. Senin tarifin mi sen mi buldun?
Nette vardı annem yapmıştı şimdi biraz araştırarak netten tekrar buldum @rengarenkmis ordaki mısır gevreği dediği cornflakes, zaten cornflakes kurabiye diye de geçiyor. Mısır gevreğini bal ve sütle yiyince de ona yakın bir tat geliyor :)
süpermiş :) mutlaka denerim. Teşekkürler @Turq-uoise
(>‿◠)✌ (>‿◠)✌(>‿◠)✌(>‿◠)✌(>‿◠)✌
https://i.hizliresim.com/zmDm1Y.jpg
Neyseki çikilita sevmiyorum :)
Çünkü çikilita sevmiyorum yeterince tatlıyım :))
www.ohadiyorumm.com/.../...-laz%C4%B1m-m%C4%B1.jpg
Mesela bu pasta fazla yiyilesi :D
Ayy ben bunu yerimmmm :)) bana kimse böyle pasta yaptırmadı juliii :((
Bana daaağ ://
Ne talihsiz bahtsız bedeviyiz biz ya :((
şu an meyveli ya da böğürtlenli pasta olsa yerdim bak canım çekti
Cevap
34Cevap
Çikolatalı alırım ya :D
www.dervisoglupastaneleri.com/.../21583404.jpg
çok ınsafsızsın :D
Ayy çikilita bir dilimden sonra tıkıyor ya :/
@coldblooded bu insafsızlığı kendimede yaptım ya :D
:D ama zevkin iymiş :D
bir dilim yiceksin zaten kaç dilim yicen? :)
@coldblooded teşekkür ederim :)
@SecretForDeath bana bu pastadan almak ister misin acabaaa https://hizliresim.com/M6ZEAN 😂😂
Ohaa bu bee banada alsın :((
Banane sadece bana alsınn :)
Amaa olmaz ki göz hakkı diye bişi var :(
Tamam bir iki dilim veririm olmaz mı :)
Koklatsan bile yeter hahaj :))
Hahaha peki :))
Canim cekti cokk 😯, Alirimm ama beraber yersekk 😂
Ya sende mi tamam tamam beraber yerizzz 😁😁
Immmm canım frambuazlı pasta çekti.. Aşkolsun nerden bulucam şimdi?;)))
Bizimde çekti biz ne edek:))
Bende cukulatasını isdiyom ;)
Antep fıstıklı ve çikolatalı olsa hiç fena olmazdı sanki.
Antep fıstığı da iyidir :))
Pasta degilde erzurumun Kadayıf dolması olsa ii di :)
Offffff sus sus canım çekti :((
Şöyle cevizli çıtır çıtır nar gibi kuzarmış. Şerbetii iyi ve tatlı offf :D
Muzlu çikolatalı en çok <3 Sen bize gel ben sana yapıyım pasta
Olur atlar gelirim :)) ama frambuazlı ya da meyveli yap gelirim :))
Sen gel çeşit çeşit yaparım
Ayy yirimmm yaaa biliyorum gelirken ne getirim ya da kimi istersen :)) &
Kimi getirmemen gerektiğini biliyorsun kuzum :D börek yap getir ://
Ben genelde..
Cikolatali pastalari seviyorum
ya da meyveli
:)
Meyveli ye meyveli :)
Ben Afroyum en çok bana pasta yapıcaksınız
saksı değilim ben !
Tamam sakin ol yaparız :)
sakinim :/
bekliyorum hala :)
Hahah güneşli bir günün altında tatlını kızartcam söz :))
https://www.youtube.com/watch?v=OPf0YbXqDm0 :)) hhhsdhsdh
Bu adam sana mı benziyor ne ahaha:))
uzun saçlı hali evet olabilir
https://i.hizliresim.com/6Z1m2l.jpg
kendime benzetemdim :/
Yok yok bende benzetemedim şimdi :/
sen benzettim diyorsan benzeriz.:)
Frambuazlı olabilir meyvelide olabilir. Üstündede oha diyorum yazarsa iyi olur hemen yerim :))
Bakk yaaa ahahah :))
franbuazlı pastayı çok severim ben beyaz çikolatalı olacak. Mmmm bayılırım olsa da yesek yaa
Bende severim beyaz çikolatayı :))
Vardır bulurum ben birazdan :)))
Hadi ya :/
Profilimde ki pastanin yarisi duruyor iyi hatirlattin bak gidimde geriye kalan yarisinida yiyim :)
Hıııı vocdonsozz :((
Bimdeki pasta bir harika dostum tavsiye ederm :D Profiterollü :D
Ayy ahahah tamam gidip alırım da bizim burada bim yok ya la :(
Nere la ora köyde mi yaşıyorsun en küçük şehirde hatta ilçeler çogunda bile Bim mutlaka vardır
Frambuaz joleli pasta veya kivi joleli pasta gerisi yalan :D
Meyveli, çikolatalı, ahh karamelli, franboazlı Allah'ım hepsini severim ama şu an yiyemem hiç :/ :D
Şimdi tiramisu olsada yesem yanında birde sade filtre kahve mmmm
Şu filtre kahveyi bir ben mi sevemedim :/
O zaman bütün filtre kahve içenler aşık mı :) allahtan içmiyorum ahah :))
bu pastayı seviyorum afiyetle yediydim
https://i.hizliresim.com/QR5Bkr.jpg
Meyvelileri severim çikolatalılar çok ağır oluyor. Ama çikolatalılarda badem veya fındık varsa on numara :D
Evet çikolatalar agır oluyor ya
bu kızda hep yemek soruları soruyor, kesin dobi gibi bişeydir :)
Ben mi hıh hiçte bile :/ @BitterSweety kız ben dobi miyim yaa :((
şu an elmalı pasta yiyorum, seninle uğraşamıcam :)
zaten bu sitede hiç ayşen gruda yok anasını satayım :)
Yok tabi siz herkese ayni gözlükle bakıyorsunuz bütün kızlarımız güzel bikereeee :(
tatlı sevmiyorum ama... bir dilim alıyım çilekli olanından
Çilekli olabilir :(
eline ayağına sağlık kardeş
İşin yok senin sanırım niye gizliden yorum yaptın :)))
Frambuaz mıdır Framuar mıdır :DASDAİS
@BitterSweety
Tamam sakin ol şampiyon :))
Yanlış anlama kardeşim sana bişey söylemedim zaten hatamız varsa affola
süpriz meyveli pastaları severim hem baymıyor hem de istediğin kadar yiyebiliyorsun :)
Klasik çikolata-kestaneli
Çikolata sevmiyorum pek :/
Ciddi misin? Çikolata sevmeyen ilk kızsın sanırım :D Çağırın ekibi, karantinaya alalım bu arkadaşı :D :D
Hahaha bir yerden sonra tıkıyor pek sevmem ben :))
:))
Paste degilde tuzlu erik yok mu ya😓
Ohaaa canım çekti laaa var mı kii 😣😣
Bıraktım ya yemeyi çok tatlı geliyorlar:))
Aa deme öyle arada lazım :))
Bende baklava sevmem :) ama şu fıstık sarma yok mu mado dan bitiyorum ona yaa :))
Frambuazlı yaş pastaa
Ah şu an olsaymış
Ahh ahh keşke olsaymış
Kahveli pasta bayılarak yiyorum.
Turtalar daa ii oluyo bnce
Ufak turtalar :)
meyvelı ooyşşşşşş :-(
Oyşşş :))
Çikolatalı pasta severim.
Meyveli sevmem.
Çikolata baymıyor mu bir süre sonra
Diyetteyim be sormayın böyle sorular :(
Aaaa kıyamam :(
bisküvili pasta, yapsana? :D
O ne yahu :)
Bütün pasta çeşitlerini bilirim ama bisküvili pasta sevmem ondan one ya dedim :))
Meyveliler her zaman favorim 'dir. =)
Ayyy cınım hemen gel iki dilim vereyim :)
A-A aslaaaaa yapar mıyım öyle şey :((
Aa ayıp ediyon haa bak çirkefleştirmee beniiii 😡
Çorkofson zoton -_- son koşondon :/
Yok yok emin değilim vala tövbe biran çıktı ağzımdan :((
Vala bila yapmam birdaha tövbeus agbiii :))
Ayy insaflı kankam yaaa :))
Heheh sensin tabii hııı -_-
çilekli pastaya bayılırım.
Bende :)
Çocukluğumun pastası namıdeğer "ağlayan pasta " :)
Islak kek yani bildiğimiz :)
Ayarı önemli :)
Vala benimde çekti ama yapacak birşey yok :)
Pasta yapmayı biliyorum yahu sadece şu an üşengeçliğim üzerimde :))
meyveli yeriiim çikilataaalı sevmem ya. s
Bende çikilita sevmem :)
Meyveli ve bol kremali enfes
Şöyle bişey olsa şu an girişirdim :P
Muzlu pastaya zaafım var, hayır diyemem
elmalı turtayı severim
Çikollatalı meyveli hepsinide yerim.
Yeterki pasta olsun :))
Aynen :D
tiramisu :D
Ayy bende severim :)
olsa da yesek :D
Kalk yap getir yiyek :))
ha haa yapsam bile kendim yer bitiririm, benim o :P
Ya biz ya bizzz :((
kötüyüm kötü hepsi benim :D
Frambuazlı :/
En güzeli bence :)
Tiramisu olay di
Olur yavrum olur kalk yap, :))
Rulo Pasta.
Kekli mi :)
Haha kalk yap kız:)
Yine bana kaldı desene :)) tamam gelirken içecek falan al :))
pasta olsunda bakarız sonra detayına
Yeterki olsun :)
Çileklii :))
Ben pasta sevmem pasta beni sever.
Cheesecake favorimdir
frambuaz turta
Turta mı hımmm
yap
çilekli
Gel ben yapim sana bol çilekli :)
hayır demem:):)
Ayyy canım ya :) &
:):)
Volkan Pasta:)
O ne be :) ıslak kek degil mi o
Resmini atacam. bir sn
Anaaa bunu ben yapmıştım cidden içine meyveyi döşemiştim keserken meyveler fırtlıyordu :))
meyve sosu var üstte
icinde meyve parcalri ve küp küp halley :)
Biliyom yaa :))
Pasta sevilmezmi 😍
Yani sevilmez mi 😋
framboğazlı pasta :)
En güzeli 😋
frambuazlı severim.
Ayy bişi dicem senin burcun nee bende frambuaz ve meyveli severim :))
Oha güzel oluyor o. Senden beklemezdim
Hahaha @BitterSweety sana sevimsiz dedi kız bu hahaja :)))
@ohadiyorummm aşkım bana sevimsiz diyor bu uyuz sevimsiz miyim :D
Bol cikolatali
Meyveli pasta 😆😋
yaş pasta :)
neli olursa yerim.
Yeterki pasta olsun :)
Frambuazlı Pasta
Güzel bende severim
Çilekli pasta.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar