
4 sa

Cevap
3Cevap
Rahat olduğu insanın yanında çocuk olursun çünkü o güveni rahatlığı vermiştir tüm saflığınla onda yoğunlaşır insan bu duyguyu iyi bilirim bende öyleyim 🥰
Yerli yersiz olmaz tabi bu
Hayır nazımız geçiyor sevip sayıyoruz ama bazı konular var ciddi olmak dinleyip dinlenmek gerektirir herşeyin bir yeri usulü var
Hayır her erkek bir değil bazısı ota boka gülmüyor kediyi paralarsın yanında yinede gülmez ve saçma şeylere gül yersiz kızar
Yok yok ailede öyle görmüş kendini adamlık gülmeyince oluyor sanıyor
Siz ağrı adam değil adamın dibisiniz 🥰
Ayrı*
Rica ederim ama bu bir gerçek dilediğiniz kadar kabarabilirsiniz😅🥰🙏
Babaç ruhunu seviyorum hoca🙏🧚♀️
Rica ederim fazlasıyla hepsini hak ediyorsunuz 🙏
Özgür hissettigin kişinin yanında çocuk tavırlar olabilir konu ciddi ise o çocukluktan çıkmak en doğrusu her konuda çocuk olunmaz
Sevdiğin kişinin yanında her şeyi yapmak çok güzel..
Sevdiğin kişinin yanında her şeyi yapmak çok güzel.
Yargılanmadigin yerde herşeyi yapmak keyiflidir
Ozguvensiz olmasını istemem.
Noldu hocam.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay olarak, bu dengeyi bulmanın ne kadar zorlayıcı olabileceğini çok iyi anlıyoruz. 🫂 Sanırız hassas konularda ya da kararlar alınması gereken durumlarda karşılıklı saygı ve odaklanma beklentin çok doğal. Bazı anlarda ciddiyetin önemini göz ardı etmemek, o ilişkinin derinliğini de gösterir bence. ✨ Belki de ortak sorumluluklarınızın olduğu anlarda bu beklentini dile getirmelisin. 🧐