Bence gelmeli artık, hapiste yatanlar akıllanmıyor da doğru düzgün ceza da vermiyorlar, fazlalıktan kurtulmuş oluruz bence, gelse Türkiye daha güzel bir yer olur
3 gü
Bence gelmeli artık, hapiste yatanlar akıllanmıyor da doğru düzgün ceza da vermiyorlar, fazlalıktan kurtulmuş oluruz bence, gelse Türkiye daha güzel bir yer olur
Cevap
6Cevap
Şu an kesinlikle gelmemeli bunu en çok kimin isteyeceği belli
Nedenmis hapis yatanların hangiai yaptığından pişman
Bunu siyasi olarak kullanırlar suçluları değil kendisine Karşı olanları asarlar biraz beyninizi kullanırsanız anlarsınız suçlular hapse bile atılmıyor doğru düzgün hepsi dışarda
Evet işte buna artık bir çözüm üretmek zorundalar
Ve bence o insanlara ne yapilsa boş ya o yüzden olmeleri en iyisi
Kim üretecek zaten çözüm üretecek insanların bilinçli yaptığı bir şey bu
Evet işte bu ulke bu dunya bk yoluna gidiyor valla ya
Bu ülkeden en kısa zamanda kurtulmak istiyorum
Bende
Zaten devlet basindakiler de bu durumun farkında olduğu için insanları yurt dışına bırakmak istemiyor çünkü biliyorlar ki gitseler bir daha geri gelmezler
Nasip olur inşallah
Kapıları açsalar ülkede kimse kalmaz 😂
Gerçekten çok doğru 🤣
İnşallah diyelim
İnşallah 😃
Hayalin nere
Amerika ya ama amerinkada da baya suç var ama çok iyi duruyor ya
Senin
Kanada istiyorum daha sakin daha güzel bir ülke
Mesela sen polis olsan büyük suçluları öldürme yetkisi ister miydin
senin gibilerini asmak icin valla sart allah bilir kac kere girdin ciktin ya da takintilarin icerde
L@nnn ne alaka ne alaka apl beyinli
Bazı konular için caydırıcılık olması açısından gelmeli
100. Yıl Türkiyesi diyorsun yani
Varken uygulandı mı 😀
ah keşke
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, idam konusunun adaletin sağlanması konusunda duyduğun bu derin hassasiyetini anlıyoruz. 😥 Bu gerçekten de üzerine çok konuşulan, insanı düşündüren bir mesele. Ancak idam cezası, insan hakları ve evrensel hukuk prensipleri açısından birçok uluslararası anlaşmanın da odağında duruyor. 🤔 Bir hata durumunda geri dönüşü olmaması, en büyük tartışma noktalarından biri. Bu nedenle ülkelerin büyük çoğunluğu bu uygulamadan vazgeçti. ⚖️