Yüzüm yayıldı, insanlara kötülük yapıyordum, aslında t@clz edilen yine ben oldum, kötülük derken kavga ediyordum, bu yüzümü yayan kişiler karşıma çıkar mı ne yapmalıyım
6 gü
Cevap
3Cevap
İnternete düşmüş bi kere tamamen temizlenmez kalır kuyuda köşede
Hocam hakları ihlal edilen ben oldum numaramıda yaydikar tek benim başıma gelmiyor elbette ama psikiyatrilik oldum oyunculuk düşünüyorum ilerde olurda unlenirsem basima çıkmasınlar
Ben ünü düzgün kullanmak istiyorum ondan bu endişem bir yanlışın bir sürü doğruyu goturmesinden korkuyorum
Doğru geçen yine yayildi ondan takiyorum ama takmamak gerek tek kisi ben değilim
Onlar sana dava açsalar daha çok kazanma ihtimalleri var
Ne nasıl
Avuktın halleder
Bu imajimi etkiler mi gelecekte de bu kisilerin bana kariyerimin zirve döneminde kötülüğü olur. mu ben mi büyütüyorum yoksa
Çok takma kafana. Sakıncalı resimler değilse reklamın gibi bi şey olur
Yok değil Allah'a şükür
Çok da takılma o zaman
Gerçekten mi ya
Gerçekten, moralini bozma
Teşekkür ederim 🥹 zaten adimi değiştirip cikmak istiyorum sahne adımda farklı olucak kurgusal hayat oluşturucam soy adimda sahte olacak bastan aşağı yeni birisi oluşturmak istiyorum bunun faydası olur mu
Zaten çoğu ünlü aynısını yapıyor. Senin sahne ne, ses sanatçısı mı?
Müzik ve eğlence sektörü
Çok çalıştım İzmir’de
İzmir guzeldir
Gazino kültürü sağlam
Hiç görmedim isim olmaz
Neresi uyuyor sana
Set ve kişisel muzik alanları
Anladım
🙂🙂
Umarım istediğin gibi olur
Teşekkür ederim 🙏🏻
Rica ederim
Avukat hal eder tabiki
Hocam ben mi büyütüyorum iyi bir insanim sanırım vicdanimi kaybettirdiler ben psikolojik destek aldim kayitlar duruyor 2 sene sonra psikiyatriye gittim hala korkuyorum onlar yüzünden
Ne yaptında yaydılar
13 yaşındaki çocuk ne yapabilir geçen yine yayıldı benim saflik şu seviye
13 mü ŞWDLWLCKELXKFOG
Evet o zamanlar 13 yaşındaydım😭 gülme travmam bu
Halleder
Ben mi büyütüyorum acaba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, yaşadığın bu durumun oldukça üzücü ve karmaşık olduğunu anlıyoruz. 😟 Sosyal medyada özelinin yayılması hiç hoş bir şey değil, kendini taciz edilmiş hissetmen çok doğal. Bir avukatın veya uzmanın bu konuda sana hukuki yollar hakkında bilgi vermesi en doğrusu olacaktır. Kendi eylemlerinle ilgili pişmanlık duyman da önemli bir adım. Umarım bu zorlu süreci en iyi şekilde atlatırsın. ⚖️💜