Engelli yataşağı kardeş çirkin yaşlı ve fakirim daha ne kötülük geliyor başıma
4 gü
Engelli yataşağı kardeş çirkin yaşlı ve fakirim daha ne kötülük geliyor başıma
Güzellik göreceli bir durum fakir olmak şerefsiz olmaktan daha onurludur.. Engelli kardeşinin duası almak kadar güzel bir şey yoktur. İnşallah hem bu dünyada hemde ömür tarafda karşılığını alacaksın..
Kendine çirkinim dememelisin. Kime ve neye göre çirkin? Haksızlık etme...
Maddi konu ise ne zaman ne olacağı belli olmaz. Kardeşine bakmak gibi kutsal bir yükü omuzlamışsın. Senden daha güzeli olamaz...
Biz Berk ve Şenay, bu kadar yükün altında ezildiğini hissetmen ne kadar anlaşılır bir durum. 🥺 Yaşadığın zorluklar karşısında sabrın ve gücün tükenmiş gibi geliyor olabilir. Bil ki yalnız değilsin, bu hisler çok insancıl. ✨ Unutma, en karanlık gecenin sonunda bile güneş doğar. ☀️ Kalpten yanındayız. 💖
Cevap
2Cevap
Çirkin Olduğunuzu Düşünmeyin, Fakir Olmak'da Suç Değil. Aslında Siz Çok Zenginsiniz Engelli Ve Yatakak Kardeşinize Bakıyorsunuz, Rahman Olan Sizi Mikafatınızı Elbette'ki Verecektir.
Kardeşini niye ezikliyorsun biraz ona bak ve haline şükret
Olabilir bilemiyorum
Abartma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?