12 gü

Hipergaminin , Tanrı seviyesine çıkması konusunda ne düşünüyorsunuz?

Türkiye’de hipergami, korkunç boyutlarda, 10 üzerinden 3’lük bir kızın bile kriterleri, kendi annesinden kat kat daha yüksek ve babasında o özellikler yok, o yüzden bence başka bir ülkedeki kızlara bakmalıyız artık.
Hipergaminin , Tanrı seviyesine çıkması konusunda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla