Büyük hükümdarların, kendini Tanrı hissetme psikolojisi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Tarihte bir çok uygarlıkta sıkça rastlanan bir durum gözüme çarptı. Bazı kral ve hükümdarlar, sahip oldukları ülkelerde kendilerini Tanrı ilan etmiş ve kendilerine tapılmasını emretmiştir. Yoksa güç ve kudret belli bir müddetten sonra insanoğlunu, bu psikolojiye mi itiyor olabilir. Yoksa egoizmin everest seviyesine çekilmesinden kaynaklanan bir durum mu?
Büyük hükümdarların, kendini Tanrı hissetme psikolojisi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Güzide sitemizin psikolojiyle uğraşan üye ve üyeciklerini bu soruya özellikle davet ediyorum. Bu vaziyeti açıklığa kavuşturalım :)

- Sizce Hükümdarlık, insanoğlunu kendini Tanrı hissetmeye mi itiyor?
#SüperEgo #EgoizmKrallığı #Psikoloji
Güncellemeler
+1 yıl
Özellikle söylemek istiyorum, Siyaset yapmayalım lütfen :)
Büyük hükümdarların, kendini Tanrı hissetme psikolojisi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla