Aynı dine inanmaktan sıkıldım, artık güncelleme de gelmiyor bari değişiklik olsun
16 gü
Aynı dine inanmaktan sıkıldım, artık güncelleme de gelmiyor bari değişiklik olsun
Mor bir şey kilisesi var bizim bir sanatxi arkadaş üye olmuş kafaları çok iyi.. hayatı renkler ve frekanslara inanarak yaşıyorlar.. ve baya ciddiye alıyorlar bu hadiseyi.. komik gerçekten.. scientoloji var bak başka alternatif bizi uzaylıların yalrifima ve inanıyorlar çiçek gibi ektiklerine felan bunalari bir deneyebilirsin :))
Site kuralları gereği buna cevap veremem, Anlayışın için teşekkürler 🧚🏽♀️
Cevap
8Cevap
Bu nedemek simdi sıkıldım da ne demek
Dinin imanın hereeyindir.
İnsan viyle dusunurmu
Yapma sakın boyle birsey
Lutfen
Yahudilik dene hemen hemen aynısı zaten hiç sırıtmazsın
Bende sıkıldım çok tanrılı dinlere geçeceğim hem daha eski onlar tek tanrılı dinlerden
milyonlarca din var seç beğen al
Pazardan mal mı alıyon🤣ne bu böyle
Benimkine tapabilirsin
Neleri yaptında sıkıldın
Neden sıkildin
Taoist ol bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?