1 ay

Sizce nikah dairesinde sade düğün yapmak mantıklı mı, yoksa büyük düğün mü daha iyi?

Benim sevgilim Kürt, benim ailem Türk. Herkes diyor ki şan şalalı bir düğün yapın diyor. Ben ise yarım saat oynasın diye, dans etsin diye düğünde o kadar para vermek istemiyoruz. Onun yerine nikah dairesinde küçük bir çalgı tutup yarım saat çalacak, hemen nikah dairesinde kayıp takacak olanlar takar gider diye düşünüyorum. Sizce mantıklı mı düşünüyorum yoksa mantıksız mı?
Sizce nikah dairesinde sade düğün yapmak mantıklı mı, yoksa büyük düğün mü daha iyi?
Cevapla