Bana itici geliyor Çok gereksiz, parayı daha güzel bir yerde harcayabiliriz, sırf insanlar görsün diye abartılı bir düğüne ne gerek var diye düşünüyorum
Gerçekten öyle, benim de bir arkadaşım var abisi yazın evlenecekmiş, masraftan bahsetti de dedim çok abartılı değil mi ne gerek var bu kadar düğüne bu masrafa
Ülkede gösteriş meraklılığı var, bana çok itici geliyor, her alanda var hem de ülkede...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Ben düğün istemem.
İlk defa böyle düşünen bi kiz gördüm genelde şatafat istiyorlar
Bana itici geliyor
Çok gereksiz, parayı daha güzel bir yerde harcayabiliriz, sırf insanlar görsün diye abartılı bir düğüne ne gerek var diye düşünüyorum
Haklısın
Beni alacaksa masrafı göze alacak, yok öyle sessiz sessiz evlenip gitmek.
Anladım, bence gereksiz
Nikah ve küçük sade bi düğün veya yemek olabilir
Katılıyorum cidden
Arkadaşımın abisi evlenecek, o kadar pahalı ki, o kadar gereksiz ki
Hep şey diyorlar hayatında bir defa evleniyorsun ama hayatın boyunca borçlu kalmaya ne gerek var yazık yani
Evet
O parayı daha mantıklı yerlerde harcayabilirler
Ama yok ya, Türkiye'de cidden bir gösteriş bağımlılığı var
Maalesef
düğüne ne gerek var canım boşa masraf
Evet , boş ve çok abartılı değil mi
evet canım sevdikten sonra gerek yok
Ben sade seviyorum sade
Sade Bi nikah
Nikahta olmasin
Sadelik en güzeli.
Sade ve şık
Sade nikah
Hayret genelde kadınlar herşeyi ister😂
Bilmiyorum bana itici geliyor büyük bir düğün 😂
Bana görgüzüklük işi geliyor haftaya bir ark düğünü var o kadar abartikiiii gitmek bile istemiyor insan sana katılıyorum
Gerçekten öyle, benim de bir arkadaşım var abisi yazın evlenecekmiş, masraftan bahsetti de dedim çok abartılı değil mi ne gerek var bu kadar düğüne bu masrafa
Ülkede gösteriş meraklılığı var, bana çok itici geliyor, her alanda var hem de ülkede...
Tabiiiii sadelik candır benim fikrim bu yöndee