Düğün yapıp yapmamak kişisel bir tercihtir ve bu tamamen çiftin bütçesi, beklentileri ve kişisel tercihleriyle ilgilidir . Düğün, genellikle büyük bir organizasyonken, sade bir nikah daha az masraflı ve daha sakin bir seçenektir. Her iki durumda da evlilik hukuki olarak nikah kıyıldığında geçerli olacaktır.
Oyun oynarken kendimi diken üstünde hissediyorum sonradan veya yüzüme yapılan saçma sapan yorumlardan sonra. Beceremiyorsam nasıl oynayacağımı göster ama gösteren de yok. Bizim millet, her şeye bir kusur bulmaya meraklı. Laf çok, icraat yok. 😂😂Zaten çok meraklı değilim ben de kalkıp oynamaya. Onların ısrarı yüzünden kalkıyorum. Hevesim kırılıyor. Hâl böyleyken düğün falan istemiyorum. Millet de takıyı nikâhta taksın.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
7 ay
Sevgilimin eşim olduğu gün rüya gibi olmalı. O yüzden havuz başında en kral düğünü yaparım. Düğünden sonra da hem eşime Kur'an okurum, hem de bir gün sonrasında mevlüt tarzı okuturum. Allah'ın kelamı ile eş olup, hâyr ile evliliğimize başlarım.
Valla evlenecek olsam bastım nikahı atlarım uçağa vın turizm şeyseller adasında balayı... Hayır düğün yapmakta mesele değilde kalkıp ne milleti ağırlayacağım ne dedikodularını dinleyeceğim...
Fazla abartıya gerek yok ama kızlarımız anlamıyor altın gibi şeylere yatırım yapsan ata lira gibi mesela daha karlı ne bileyim balayına ayırırsın o parayı