1 ay

Üniversitede 3. yılım ve hiç arkadaşım yok, yalnızlığa alıştım; yeni arkadaş nasıl edinirim?

Üniversitede 3. senem ve 1 tane bile arkadaşım yok, sadece gördüğüm yerde selam verdiğim insanlar var, ilerisi yok. Adım nasıl atarım.

Altta yatan sorunlar gurur ve "bunun zaten arkadaşı yok, bize yamanmaya çalışıyor" derler gibi önyargılar

Üniversitede 3. yılım ve hiç arkadaşım yok, yalnızlığa alıştım; yeni arkadaş nasıl edinirim?
Cevapla