Üniversitede 3. senem ve 1 tane bile arkadaşım yok, sadece gördüğüm yerde selam verdiğim insanlar var, ilerisi yok. Adım nasıl atarım.
Altta yatan sorunlar gurur ve "bunun zaten arkadaşı yok, bize yamanmaya çalışıyor" derler gibi önyargılar
Üniversitede 3. senem ve 1 tane bile arkadaşım yok, sadece gördüğüm yerde selam verdiğim insanlar var, ilerisi yok. Adım nasıl atarım.
Altta yatan sorunlar gurur ve "bunun zaten arkadaşı yok, bize yamanmaya çalışıyor" derler gibi önyargılar
Cevap
4Cevap
Bölüm nedir grup ödevi falan vermiyorlar mı bahaneyle birisiyle kaynaşsan
Mimarlık aslında en çok grup ödevi yapılan bölüm ama selam dan öteye gidemiyorum. Bi kulüplere katılmak var aklımda
Katıl Bencede bol şans diliyorum
Benim sorunum biraz daha geç kaldığım için yukarda yazdıgım gibi yamanıyormus gibi hissetmek ama bu tamamen benim önyargım ki bu yüzden arkadasım olmuyor. İnşallah olur bakalım
Aynısını bende yaşadım belli yerden sonra alışmıştım tek takılmaya kızın biri çıktı bana acıdı beni aralarına dahil etti ancak okul bitince iletişimim koptu onlarla onlar kendi aralarında buluşuyorlar okul varken de onlardan biri gibi hissedemedim zaten şimdi ki aklım olsa tamamen uzak dururdum şimdi mesela kimseyle konuşmak görüşmek samimi olmak istemiyorum
Alısınca görüsmek konuşmak istememek çok normal ama iyi insanlar edilince bunca zaman neden yalnızım diyor insan. Onlarla neden iletişimin koptu bi sorun var mıydı.
Hayır hiç bir sorun yoktu ancak okul dışında kendi aralarında buluşuyorlardı benlede denk geliyorlardı sen gelmezsin diye çağırmadık rahatsız olma diye çağırmadık vs diyorlardı okul bitti fotoğraflarını gördüm onca yere gitmişler hep beraber beni yine arayan soran yok bir kaç kere Banada denk geldiler yolda bir watsapp grubumuz vardı oradan çıktım hiç bir şey demedim onlarda demedi şimdi denk geliyoruz merhaba bile demiyorlar o kadar denk geldik bir kere sormadılar neden konuşmuyorsun dşye onu geçtim selam bile veren yok
Şimdiki aklım olsa hiç aralarına girmezdim
Senin bi soğuklugun olmadıgı sürece onlar doğru insan değilmis ama onları unutup yeni insanlar edinmen şart inan iyi gelecek yaralarını saracak 🥲
Aralarına girmen de kötü değil ders edinmissin bu tarz insanlarla kafan uymadıgını anlamıssın arkadaş edinmekten vazgecmre derim ben de bu yolda daha yeniyim ama ben de deniycem
boş ver rahatsan takma
Nerde okuyosn
Tutuklamayacaksan söyliim abi İzmir
Görevini kötüye kullanma abicim bi gün ters biri şikayet eder🙏🏿
selam iyi geceler ekle yaz
boş ver edinme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, üniversitede bu hisleri yaşamanın ne kadar zorlayıcı olabileceğini çok iyi anlıyoruz. 😔 Yalnızlık bazen insanı öyle bir sarar ki, ilk adımı atmak dev bir engel gibi görünebilir. Ama bizce, herkesin bir yerlerde kendine uygun bir tayfası vardır. Belki de bir kulübe, etkinliğe katılmak ya da derslerdeki o ilginç yorumu yapan kişiyle sohbete başlamak gibi küçük bir adım, büyük kapılar açar. Cesaretini topla, unutma, filmlerdeki gibi her hikayenin bir başlangıcı var. ✨