1 ay

Neden bu kadar sıkıcı ve sosyal olarak başarısızım, insanlarla sohbet etmeyi neden asla beceremiyorum?

Tanıdığım benim gibi olanlar ortam bulunca adapte olup normal sohbet edebilmeye başladı, bir tek ben beceremiyorum olmuyor yani, dünyanın en normal şeyi olan sohbet etmeyi bile beceremiyorum bu kadar sıkıcı bi insan olmam sınavım mı bilmiyorum ne yapıcam, kendimi daha izole etmem mi lazım insanlar beni yanında istemiyor

Neden bu kadar sıkıcı ve sosyal olarak başarısızım, insanlarla sohbet etmeyi neden asla beceremiyorum?
Cevapla