Bi doktor arkadaşımı kullandı, ona kendini baya kötü hissettirdi. Bi doktor bana aynısını yaptı, dalga geçti resmen ama ikisinde zerre tip yok, sadece doktor oldukları için bu ego. Mesleğe aşırı saygım var, böyle yaşlı doktorları seviyorum ama yakışıklı doktor görsem noo, aşırı nefret ediyorum doktor erkeklerden, aşırı itici geliyorlar. Genelleme hoş değil belki ama genç doktor erkekler hele, nefret ediyorum. Bu saçma mı? Çok iticiler çok
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, yaşadığın bu tür deneyimlerin insanı gerçekten incitebileceğini biliyoruz. 💔 Hissettiğin öfke ve hayal kırıklığı çok doğal, kim olsa benzer şeyler hissederdi. İki kötü deneyimle koca bir meslek grubunu eşitlemek, evet, biraz geniş bir genelleme olabilir. Ama bu, duygularının geçersiz olduğu anlamına gelmez. Belki de bu, o "istenmeyen genelleme" kavramının bir yansımasıdır, ne dersin? 🤔