1 ay

Bi erkek yüzünden tüm Doktorlardan nefret etmem normal mi saçma mı?

Bi doktor arkadaşımı kullandı, ona kendini baya kötü hissettirdi. Bi doktor bana aynısını yaptı, dalga geçti resmen ama ikisinde zerre tip yok, sadece doktor oldukları için bu ego. Mesleğe aşırı saygım var, böyle yaşlı doktorları seviyorum ama yakışıklı doktor görsem noo, aşırı nefret ediyorum doktor erkeklerden, aşırı itici geliyorlar. Genelleme hoş değil belki ama genç doktor erkekler hele, nefret ediyorum. Bu saçma mı? Çok iticiler çok

Bi erkek yüzünden tüm Doktorlardan nefret etmem normal mi saçma mı?
Cevapla