Sağlıkçı olmaktan nefret etmeye başladım, haksız mıyım?

Herşeye yetişmek zorundayım, çok büyük sorumluluklara giriyorum. Yorgunluktan anam ağlarken herkes güler yüz ve süreklı ilgi bekliyor. Bakabilecrğimden yönetmelikten fazzla hasta yüküm oluyor. sıkıldım ben niye manikür yaptırıp tırnakları bozulmayan süslü gezen kızlardan olamıyorum. Eldiven tak çıkar süreklı el yıka dezenfekte et. Ne el kalıyor ne surat.. aşırrı yorgunum. Memurum ama memurmuyum belli değil. Türkiyede derece yapıp atandım ama hakettiğim bu muydu bilmiyorum. Herkes iş çıkışı şıkır şıkır. Biz pestilimiz çıkmış şekilde çıkıyoruz

Sağlıkçı olmaktan nefret etmeye başladım, haksız mıyım?
Cevapla