1 ay

Evren zaten yok olacaksa bu hayata, tarihe, savaşa, nesillere niye takılıyoruz?

Mesela güneş 1 milyar yıl içinde dünyayı yaşanılamaz hale getirecek, onca savaş, onca tarih, onca nesil hepsi boşuna. Mars'a gitme fikri güzel gibi gözükse de güneş patladığında muhtemelen Mars'ta aşırı ısınacak. En yakın galaksi bile 2.5 milyar yıl uzaklıkta her neyse kaçsan nereye kadar. Big Bang gibi teoriler var sonunda yok olacağız.
Evren zaten yok olacaksa bu hayata, tarihe, savaşa, nesillere niye takılıyoruz?
Cevapla