Bi insanla geleceğimiz olmayacaksa, hayatımıza neden girer sizce?

Geleceğimiz olmayacaksa eğer, bi süre hayatımızda bulunup sonra gidecekse neden giriyordur hayatımıza? Her zaman rabbime ettiğim dua şudur; geleceğim olmayan biri hayatıma dahil olmasın, benden uzak olsun Allahım derim. Öylesine birileri olsun hayatımda, gezeyim tozayım sonra ayrılayım kafasında olmadım hiçbir zaman. Konuştuğum kişiyle ciddi olalım isterim. Neden böyle oluyor çok sorguluyorum bu durumu. Neden neden diye düşünüp duruyorum sürekli : (
Bi insanla geleceğimiz olmayacaksa, hayatımıza neden girer sizce?
Cevapla