Hangisini dikkate almalıyım ve neden böyle oluyor? Tuvalete çıkmış oluyorum ikisinde de
2 ay
Hangisini dikkate almalıyım ve neden böyle oluyor? Tuvalete çıkmış oluyorum ikisinde de
Herkes sabah ki sonuç demiş ama doğru olan uyanır uyanmaz olan değil mesela uyandın biraz gezindin ilk ödemin gider ve net sonuç çıkar diyetisyenler de 11 gibi tartı istiyor zaten
İşte gerçekten cevap veren birisi👏 normal saati 11 gibi demek. Teşekkür ederim
Rica ederim🦋
Cevap
5Cevap
Sabah ki tartı baz alınır aç kalarak kilo verilmez kalori açığı bırakılır yavaş kilo verimi yapılır.
12 de sabah olmuyor mu? Mesela dün sabah 6 7 gibi 66.7 çıktım 12 gibi yine bir şey sürmedim ağzıma 66.3
Normal bu değişimler sabahki tartı baz alınır.
daha uzun süre aç kalıyorsun belki o yüzdendir. az olanı baz al derim
Sabah aç karnına çıplak halde tartılırım onu dikkate alırım
Sabah yemeden içmeden çıkan sonuç doğrudur
Hadi ya. Soruda yazmışım ki ikisinde deyemeden içmeden tartılıyorum
Diğer tartı sürecine kadar yine bir şey yemiyor ve içmiyorsan biraz daha eksik çıkması normal
Niye ne hangisini baz almalıyım onu soruyorum
Sabahı baz al. Vücut en sağlıklı istirahat halinde yağ yakımı yapar
Sabah tartı doğrudur boy kilo kac guncel
12 de sabah oluyor
1.59 66
nası yani günde kaç kez kaka yapıyon
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?