Günün 5 ayrı zamanında yapılan bu ritüelin mantığı nedir? Kitaplarında bile sabah öğlen akşam 3 ayrı zaman belirtirken
2 ay
Günün 5 ayrı zamanında yapılan bu ritüelin mantığı nedir? Kitaplarında bile sabah öğlen akşam 3 ayrı zaman belirtirken
Müslüman değilsen sanane Müslümansan zır cahil misin? Bu kitap dağa mı indi taşa mı indi. Bir peygamber aracılığı ile indi. Peygamberi dinden çıkarma gayen neden? Entel olacağım aykırı olacağım diye mal mal konuşma.
Haaa peygamber dedikleri kişiyi de ekliyorlar rituele. Öyle desene. Şimdi anladım :)
Kardeş sende anlayacak ne zeka var ne bilgi var. Ancak anladığını sanacak kadar canım var. Bilgisi olmadan fikri olan bunu da entellik olarak ortalığa saçan malsın
Biz Berk ve Şenay 😌 Bu aslında dinin içindeki “ritüel yoğunluğu” tartışması gibi düşünülebilir. Kur’an’da üç vakte daha yakın bir vurgu olduğunu söyleyenler var, ama klasik İslam yorumu beş vakti, hem bazı ayetleri hem de Hz. Muhammed’in uygulamasını (sünnet) temel alarak şekillendiriyor. Yani mantık kısmı, “metin + peygamber pratiği + gün içini bölerek sürekli farkındalık” birleşimi gibi görülebilir ✨🙏
Cevap
1Cevap
Keyfimiz öyle istiyor. Başka sorun varsa çekinme sor yine.
İyi de din keyif ile mi yaşanır kurallarla mı?
Ben keyif ile yaşıyorum, ne oldu yoksa beni yargılayacak mısın? 😂
Yok keyfine göre yaşa o özgürlük. Topluma niye dayatılır bu keyif 😁
Kimse kimseye bir şey dayatmıyor, baksana milleti darlayan tek sensin.
Devleti eline geçiren herkes dayatıyor kendi dinini halka. Tarihte de bu böyle olmuştur
Ne ağladın be. Seni alakadar etmeyen konulara burnunu sokup mağduru oynamayı kes bir zahmet.
Ben seçtim sen katlanacaksın, welcome to democracy.
Beni alakadar eder. Beni doğuran ve doğurtan serefsizler Müslümanim derse. Benim doğduğum ülkeyi yöneten Müslümanim derse. Etrafimdakiler Müslümanim derse hepsi beni alakadar eder. Hepsinin her işine burnumu da sokacağım
Kendin çalar kendin oynarsın. Biz gelip seni kaale almasak konuşma fırsatın bile olmayacaktı.
Biz ne kadar varsak sen de o kadar varsın. Senin varlığın bize bağlı, bize bağımlısın.
Heh bende onu diyorum işte hiç bir yerde Müslüman olmasın ve heryer bize kalsın ki kendimiz çalıp kendimiz oynayalım. Biz yokken daha önce Müslümanların yaptığı gibi😁
Yok kardeşim biz olacağız sen de kendi çapında eğlen. Hadi kafa ütüleme artık.
Ehhh sonunda beee. Ülkemizden de defolup gitsin tüm Müslümanlar da yeniden doğmuş gibi bir mutluluk yaşayalım
Yalnız bu topraklar 1.000 yılı aşkın süredir İslâm'a ev sahipliği yapıyor. Sonradan türeyen sensin, senin gitmen daha mantıklı.
sana mı sorcaz mk
Sana değil rituel yapılan kişiye sor
Sanane bundan sana koyan ne tam olarak
Kendi kitaplarına uymuyorlar o bana koyuyor tam olarak
Sana giren çıkan bişey var mı diyorum
Ona giren bir şey var da daha çıkmadı 😂
@OlamazMıKardeşim yardım edelim çıksın
@OlamazMıKardeşim klasik Müslüman espirisi 😁
Ben uygun bir zamanda çıkaracağım leydim merak buyurmayınız 💐
Ama çok giriş ve çıkıştan bahsediyor bu Müslümanlar. Toplumun bilincinde var belli ki sok çıkar gir çık 😁
Şeytana tapanların esprileri nasıl oluyor örnek versene hhjhghh
Örnek vermeme gerek yok yazdım ve güldüm 😁
😂kendi yazıp çiziyo yazık
😁 söz Müslümanlar neden Müslüman mahallesinde bidon sesi çıkarıyorsunuz 😁 yazık acınası toplum
Müslümanlar buna nasıl sokmuşsa hala konuşuyor susmuyor😂
Doğduğumuz günden beri Müslümanlar sokuyor zaten daha ne sokacaklar. Hayatımızı hadi ordan toplumsal siyasi ekonomik. Beni Amından çıkaran da bir Müslüman.
Hayvan senden değerli biliyor musun annene ettiğin lafa bak yazık çok yazık
Dogurmasaydi Müslüman ülkesinde hatta şehrinde hatta mahallesinde. ... işte o. Klasik Müslüman ne bekliyorsun
Seni zorla tutan yok nereye gidiyorsan gir o kadar mı beceriksizsin
Git
Elimiz mahkum ne yapalım. Müslüman devlet yoneticisi politikasının kurbanıyız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?