2 ay

Eski sevgiliyi sarhoşken arayıp rezil oldum, şimdi yüz yüze gelince ne yapmalıyım?

Normalde fazla alkol içen biri değilim o gün kız kıza votka bira kokteyl karıştırıp hepimiz kendi kafamızı bulmuşuz kendi halimizde takılmışız. Ben ayrılalı 4 ay olan hala ihtimalimizin olduğunu düşündüğüm çok güzel bir ilişki yaşadığımızı sandığım hala da bir şeyler hissettiğim eski erkek arkadaşımı aradım. Bana seni sevmiyorum yanında kim varsa seni tutsun deyip yüzüme kapadı açıkçası olduğunu düşündüğüm ihtimal yokmuş bunu duymak üstümden yük kaldırdı rahatladım ama ben ona hiçbir şey yapmamışken sadece sevmişken bana o gün o halimle böyle kötü davranması zoruma gitti ve kendimde fark ettim ki hırs yaptım çünkü o ne zaman dönse ben kabul ediyordum ben dönünce böyle bir tepki almayı beklemiyordum zoruma gitti ve onunla ilk defa yüz yüze karşılaşacağız o zaman ne yapacağım yaptığım şeyden çok pişmanım ve utanıyorum. Ayrıca normalde de aramak yazmak istiyordum ama bu cevabı alacağımdan korktuğum için yapamamıştım

Güncellemeler
2 ay
yazım yanlışı yapmışım ilk defa değil illa yüz yüze karşılaşacağız olcaktı
Eski sevgiliyi sarhoşken arayıp rezil oldum, şimdi yüz yüze gelince ne yapmalıyım?
Cevapla