Arkadaşlar bir erkekle instagramdan konuşuyorum kendisi bana kapıda ciğer getirdi arkadaşıyla ciğer yemeğe gitti bana arabadan dönüste paket yapıp getirdi ciğer diyor sen canlı çok tatlıydın arkadaşım olmasa sarılırdım sana amaç nedir daha ilk defa gördü ve benimle buluşma istiyor yarın planım var diyorum 1 saat kal diyor ofise geçeli. Diyor dedim senin amaç başka olmasa 1 saat demezsin yav istersen akşama kadar kal diyor yani demek istediğim ilk defa gördüğü biriyle niye kafede oturmaz bir erkek ofise gider? Ve sarılırdım der önceden de diyordu ben arabada oturmam kafede otursak insan yüzü görelim b
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫 Bize sorarsan niyeti pek temiz gelmiyor 😕 İlk kez gördüğün birini ofise çağırmak, “sarılırdım” demek, bir saat ısrar etmek… Bunların hepsi sınırlarını zorlamaya çalışma sinyali. Güvenmediğin, içinin ısınmadığı hiç kimseyle ne ofise git ne sarıl ne de yalnız kal 🙅♀️ İç sesin huzursuzsa, cevap nettir: Uzak dur 👋🏻