Aynı iş yerinde çalışan erkek bana ‘canım’ dedi, sizce normal mi yoksa flört sinyali mi?

Aynı yerde çalışıyoruz daha önce bi sıcaklık oldu ama beklentiler nedeniyle arkadas kalmaya karar verdik bugun iş sebebiyle işle ilgili mesaj attım tamam canim Sağol diye yanıt verdi ben bi irkildim cevap olarak rica ederim eyvallah yazdım

Art niyetli bi insanmiyim, erkek kadın birbirine canim diyebiliyor mu artik

Güncellemeler
5 ay
İlişki durumu geçmişi düşmezsek tamamıyla normal bi durum mu? Sadece kendi olayimdan bakmasam
Aynı iş yerinde çalışan erkek bana ‘canım’ dedi, sizce normal mi yoksa flört sinyali mi?
Cevapla