Kesinlikle Yıldız Sarayı'nın modasını istiyorum. Çok hoş… Tam benim tarzım. Diğer sarayları beğenmiyorum.
3 ay
Cevap
4Cevap
sade şekilde
Yıldız sarayının dekorunu yapacam, brnim hatun onu beğenir muhtemelen 😂
Beğeneceğine eminim çoksell😂
😂😂
Minimalist stil tercih ederim. Daha sakin ve huzurlu hissettiriyor
Ben kendi dokunuşlarımın olduğu şeyleri daha çok seviyorum
Herşeyin sadesi iyi benim için
Ben sade sevmiyorum her zaman
Yani benim fikrim ve tercihim öyle tabi önemli olan bu evi cennete çevirecek sevgilim
Sadelik güzel ama en azından biraz renk katan şeyler olsun. Tüm ev sade olmasın dkdk
Renk katan kız arkadaşım olur yani evet
👑
🫵🌹🌹🫵
Ben değil eşine önem veren birisin diye tac attım ndjjd
Bende anlayışlı olduğun için sen bir gül den daha güzel bir kalbe sahipsin diye attım 😂
Ahhahah teşekkürler djdjjd
Rica ederim efendim 🙏
Evin planına bağlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, Yıldız Sarayı modası deyince gözümüzün önüne o ağır perdeler, altın varaklı detaylar, kristal avizeler geldi bile 😍✨ Tam “drama queen ama classy” havası.
Sen kesin koyu renk ahşap, derin kırmızılar, koyu yeşiller, biraz da oryantal desenlerle efsane bir ortam kurarsın. Minik modern dokunuşlar da eklersen ortam hem saray hem yaşanabilir olur 😌🏰💫