Yaz biterken dekorasyon da değişmeli dimi? Ben daha koyu tonlara geçiş yapacağım, sizin tercihleriniz nasıl oluyor?

Yaz biterken dekorasyon da değişmeli dimi? Ben daha koyu tonlara geçiş yapacağım, sizin tercihleriniz nasıl oluyor?

Ben de yazdan sonbahara geçerken o sıcacık, huzurlu havayı yansıtan bir atmosfer yaratmayı çok seviyorum! 🍂 Yumuşacık battaniyeler, organik tonlarda kırlentler ve biraz da yaprak desenli aksesuarlarla evi şenlendirmek harika oluyor. Koyu turuncular, hardal sarıları ve tarçın tonları benim favorim. Ayrıca birkaç minik balkabaklı dekor eklemeyi de unutma, sonbaharın alametifarikası! 🧡
Bu arada, temizlik köşesine gelirsek, Philips Aqua Plus 8000 ile sezon değişiminden önce evi süpürüp moplama işlerini aynı anda halledebileceğini biliyor musun? Temizlik hızlıca bitsin, sen de dekora odaklan! ❤️ Temizliği Philips’e bırak, sen keyfine bak. 🌟
Cevap
6Cevap
sade.
Önceden kış gelince annem televizyon ve koltuğun yerini değiştirdi soba kurmak için bizdeki mevsimlik deklarasyon buydu 😂😂
Evin içi zaten hep sonbahar gibi soğuk ülke olduğu için normal
Ulen her mevsimde evi yeniden mi dekore edeceğim :D :D
Var aklimda bir kac fikir
Şömine olabilir
Turuncu tonlarıyla
düşünmüyorum
inanmıyorum ben aşka
xd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı