3 ay

KYK yurdunda saygısız oda arkadaşıyla nasıl başa çıkılır, sorun bende mi?

Doğru düzgün oda arkadaşım yok. Kyk kalıyorum. Yeni odaya geçtim. Ama o kadar otistik tip ki. Kapıyı bam diye kapatmak. Öksürürken 3. Dünya Savaşı çıkıyor. Az önce dışarı çıktılar. Kapıyı gece ben uyardım diye çalıp kaçmaları. Cidden sinir oldum. Yemin ederim ne günah işledim ben..
Güncellemeler
3 ay
Bu donem artik zaten yapmam. Ama cidden sinirim bozuldu.
KYK yurdunda saygısız oda arkadaşıyla nasıl başa çıkılır, sorun bende mi?
Cevapla