KYK'da kalıyorum. Oda arkadaşımın ikisi de birbirinden sorumsuz. Birinin dolaptaki muzu küflenmiş. Dolabın üstünde haftalardır bekleyen bi kavanoz yiyecek var ve bozulmuş. Cam kenarında bi kutu yoğurt var ve ikisi de tatilde eve gitti. Uyarınca da ters anlayan insanlar. Ne yapacağımı bilmiyorum. İdareye gitmeli miyim
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Belgeleyip idareye bildir
Anneme göstermek için video çektim
Onu resimle ve idareye bildir
Fotoğraflarını da çekeyim öyle mi göstereyim idareye
Aynen ve bunu bir güne özel değil sürekli olduğunu belgele
Peki idare bunu belgelersem ne yapar
Sadece uyarır mi
Ortalığı pisliyor ve bundan rahatsız isen bunu bildirerek odalarını değiştirmelerini ya da kendin daha temiz ve düzenli bir odaya geçmeyi de talep edebilirsin
İdarenin değerlendirmesi yönetmeliğe ve insiyatife göre degisir
Daha önce de küflenmiş meyve falan vardı dolapta. Fotoğrafı da var
Onları da verirsen dolaplara gıda yasağı gelebilir ve bu herkesi etkiler
O kadar olur mu bilmiyorum. Benim için kızların ciddi bi uyarı alması yeter
Ama onun da olacağını sanmıyorum
Uyarı Olur.
Bu dönemi çıkartayım yeter ya
Bölüm ve dönem nedir?
Mimarlık okuyorum 1. sinifım
Hmm. Daha yolun başındaymişsin. Hangi il?
Onu söylemeyeyim boş ver
Ama evet yolun başındayım 4 sene böylelerine nasıl geçecek bilmiyorum
Ailenin maddi durumu iyi ise 3.5 kızın olduğu eve geçmek daha ideal olur ve daha rahat bir yasantin olur
Daha 1. sinif olduğum için eve çık. ayi düşünmüyorum önce bi iyice alışmam lazım
Hayat senin. Nasıl istersen öyle yaparsın
Pisler. Seneye odanı degistir
Seneye direkt yurt değiştireceğim zaten ama kalan sürede burada ne yapacağım bilmiyorum
Valla zor. Kızlar çok pis olabiliyolar üni zamanı. Bence asagila. Arada laf sok
Evetttt
Dışarıda görsem ayyy bebek gibi kız diyeceğim insanlar o kadar pis oluyorlar ki odada
Biz senle bu konuyu konuştuk mu daha önce. Çünkü böyle bı konuşma yaptigimizi hatırlıyorum ben. Bı bayan arkadaşım uninde şey demişti. Siz bunları bı de odada görün diye
Yok valla ben ilk defa buraya yazıyorum
Hım bı kız daha yazmıştı ondan dedim. Onun da oda arkadaşı tuvalete girip büyük aptestini temizlemeden gitmiş.
Iyy ya
Bazen sifon çekmeyi unutuyorlar
Unutmasın. Sonuçta oda paylaşıyorsunuz. Bunların annesi nasıl buyutmusse temizlik ne bilmiyolar. Konuş asagila bence.
Büyütme falan değil ki bu ailesi bakamamış biz uğraşıyoruz
Bence boklarina kadar temizlemisler kendilerine bakmayı bilmiyolar. Çok kalmadı dönemin bitmesine. Mecbur idare etcen. Hangi üniversitedesin
Uni yi söylemeyeyim boş ver
Tabi. Yapcak bı şey yok. Ogrencilik
Öğrencilik bu devirde zor ya
Hep zordu. Ama sona gelmissin üni falan yani. Moralini düşürme. Bazı şeyler için bazı şeylere katlanmak zorunda insan
Haklısın da bitmeyecek ki bu insanlar illa başla yerde sıkıntılı birileri çıkacak
A evet o konu bitmiyo ya. Paso aptallar olcak sağında solunda. İnsanlar çok aptal deli olursun. En temel ahlaki konularda bile sifirlar
Deli ediyor insanı işte o
Ya bı de ufacık beyniyle akıllı rolü yapiyo. Gulesi geliyo insanın 😄 sen akillisin ama hissettim
Sağol ya işte bu kadar aptalın arasında hayatta kalmaya çalışırken arada benim de devrelerim yanıyor
Ahaha.,😄 benim yandı. Ama artık yakiyorumm. Eskiden zeka bela diyodum. Meğerse lutufmus😉 yalnızım bu yüzden ama aptal bı sosyal olmaktansa yalnız bı akıllı olmak daha guzell
Kesinlikle katılıyorum
Aynen devam et sorun yok😉 istediğinde konuş hesabım açık
Teşekkür ederim
Rica ederim 😊
İkisini de döv sktr et odadan.
Keşke yapabilsem. O kadar doldum ki artık
yaparsın ne var bunda.
20 yıllık hayatımda hiç öyle kavga etmedim.
her şeyin bir ilki vardır.
bunlar kalkal cıldırırsın konustun mu onalrla
Başka konularda tepkimi gösterdiğim ve pek işe yaramadığı için bu konuda susmayı tercih ettim
susma susarsan devam ederler gerekırse kavga cıkar
Kavga konusunda hiç iyi değilim
neden iyi degilsin kafa göm kanka baygınlık gecırır anlar bida yapmaz
O kadar sakin bir insanim ki normal hayatta zaten hep bu yüzden başıma geliyor bunlar
cok sakın olmak ıyı degila ma böyle oldun ıcın belkıde az kavgacı olma zorunluı
Evet böyle yerde biraz kavgacı olmak gerekiyor
aynen öyle kanka tavrını koy artık arkadas olma sansımız var mı
Bilmiyorum ya burdan tanışmak bi garip
peki
Öğrenci misin
hayır bizde bitti o iş senelr öcne mezun olduk doktor olduk
Tıp mı bitirdin
ivet
Abla helal olsun
Teşekkürler sen hangi bölüm okuyor sun
Ben mimarlık okuyorum
Oooooo kız kardeşim iç mimarlık okuyor yurt dışında o
Yurt dışı çok iyi ya
Mimarlıklar için daha iyi imkanlar sunuyor yurt dışı
Kanada Toronto kardeşim
Yurt dışı için sınavlardan yüksek puan istiyor demek ki iyi bi puan aldı kardeşin
Fazlası iyi aldı çok çalıştı çok günde 10 saat der çalışan birisi yazsın tatile gideriz ailecek o gelmez koca yaz evde ders çalışırdı sonuç ortada
Abla kardeş ikinize de helal olsun vallahi
Teşekkürler sende olesin başarıp kazanmissiniz
Teşekkür ederim
Benimkiler de öyle ya bişey desem olmayacak
Off ne yapacağım bilmiyorum
Yani açıkçası bende ne yapacağımı bilmiyorum
Bişey sorabilir miyim
Tabii
Kızlar yurdunda iç çamaşırı ile uyuyan var mi
Yanlış bişey mi sordum
Vardır illaki
Anladim
Ben 2 defa oda değiştirdim
Bende 1 defa oda değiştirdim.
şu an ki odamda bir sorun yok ama dağınıklık var
İnsanlar toplum içinde yaşamayı bilmiyor gerçekten
Ya toplu ortamda illa sorun çıkıyor
Kaç yaşındasın
Yirmi
Bende 4😅
Hangi bölüm
Mimarlık
Güzel kaçıncı sinif
1. sinif
Güzel
Bende 4. sınıfım
Hangi bölüm
Veterinerlik
Tanışak ister misiniz
Burdan tanışmak ne bileyim bi garip
Yok yok cidden tanışma sadece
Konuşuruz sadece
Bi şans verebilirsiniz
Yok ya teşekkür ederim sanal şeylere pek de açık değilim
Ben cidden iyi bir insanım tanışınca anlarsınız
Ya sohbet için
Lütfen kırmayin beni
Hangi şehirdesin
Diyarbakır
Ayni yerde değiliz galiba
Cevap vermediğine göre
Evet farklı yerlerdeyiz
Senin neresi
Öyle olsa bile tanışabiliriz
Nerelisin
Bingöl sen
1 hafta sonra ne değişti yazdin fjejwj
Uygulamayı silmiştim
Antalyaliyim
Oo ne güzel yaa
Antalya ya gelsem tanışır miyiz bu yaz jdnenwnq
Bilemiyorum
Hangi bölüm diye soracaktim jdjsjjw bu soruyu sordunuz dedi jdjejwjwjwj
Özelde konuşalım mi gizliden çıksam
Olur
Açtım kendimi
İstek ya da yazabilirsiniz
Yazdim size
Git tabiki başka nasıl çözeceksin
Haklısın ama yine laftan anlamazlarsa diye korkuyorum
En kötü odanı değiştirirsin
Daha önceki oda arkadaşlarımla da benzer şeyi yaşadım ve oda değiştirdim.
Toplu ortamda kalmak zaten zor ama çözüm araman lazım
Seneye zaten yurt değiştireceğim. Şimdi oda değiştirsem alışma süreci var ve sınav haftam geliyor. Bi de bunlarla uğraşmak istemiyorum. Nereye gidersem gideyim illaki bir pürüz çıkacak onu da biliyorum. Herkes aynı olmuyor
Sonuç olarak rahatsız oluyorsun sınavlarına daha çok etki eder bence
Off evet o da var
En azından belki çözülür derdin kafanda soru kalmaz
Ben en iyisi idare ile konuşayım gelsinler oda kontrolü yapsınlar uyarısınlar belki fayda eder
Bencede bir şekilde çözmen lazım yoksa kafandan çıkmaz
İdare umarım uyarir
Uyarırlar bence
Söyledim idareye, bakalım
Ama çok da konuşamadım aslında vaktim kısıtlıydı
Umarım dinlemişlerdir ve ilgilenirler
Umarım
Nerde okuyorsun sen
Ayri eve cikmak ister misin
Daha 1. sinif olduğum için eve çıkmak istemiyorum. Bulunduğum yere iyice alışmam lazım belki 3te olur
Maddi durumun nasil
Çok şükür ailemin maddi sıkıntısı yok ama ilk sene eve çıkmam ve peşinden gelecek olacak masraflar ve bunun 4 sene devam etmesi zorlar yani
Ben de birkaç aptal yüzünden eve para vermek istemiyorum o para cebimde kalsa daha çok işime yarar
Masraflarini ben karsilasam
Dava aç
Öyle bi hakkım olsa durmam ki