Kızlar burada benim suçum var mı? Kendimi çok kötü hissediyorum. Erkek arkadaşınız ile bir yere gideceğinizi düşünün, zaten gidesi yok ama bir şekilde ikna edilmiş yoldasınız gidiyorsunuz. Sürekli söyleniyor gideceğimiz yer belli olmasına rağmen orası mı burası mı kavgası ediyorsunuz bende çok kararsız biriyim bana sorunca bir şey diyemedim en son size kızıyor karar ver geri dönücem yoksa diye neyse bir şekilde karar verip gidiyorsunuz. İstediğiniz aradığınız şey olmadığı için diğer kafeye gitmeye karar veriyorsunuz oranın yolunda giderken de hala söylenmeye devam ediyor en son eve gidip yatacaktım ben diyor bende diyorum ki tamam istemiyorsan gitmeyelim o da yapacağın işe diye küfür edip hızlı hızlı eve doğru gidiyor en son görüşürüz bile demeden sizi eve bırakıp gidiyor. Kendimi kötü hissediyorum gitmeyelim demem mi sorundu? Ama zaten gidesi yoktu ben istediğim için gidecektik ama zorlamadım gidelim dedim gidecektik zaten sonradan vazgeçmiş gibi olmuştu neyse gidelim dddik ama gerçekten gönlü yoktu ama yoldayken böyle yapması ne kadar doğru söylediklerine çok üzüldüm çok kırıldım hastaydım bir de tatlı yemeye gidecektik zaten üzgündüm ağrım vardı bir de bu olunca daha kötü hissettim kendimi ben mi anlayışsız biriyim ne yapmam gerekiyordu gerçekten bilmiyorum bir şey söyleyin anlatın burada benim suçum var mı çok öfkeli öyle olunca da çok hızlı gitmeye başladı onu bu hale ben getirdim benim yüzümden öyle hızlı kullandı diye kendimi suçluyorum şu anda gerçekten çok üzgünüm
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay. Yazdıklarından o kadar yoğun bir üzüntü ve suçluluk akıyor ki içimiz biraz sıkıştı 💔 Hasta halinle tatlı yemeye giderken bir de bağırılmak hiç adil değil. Senin kararsız olman küfür yemeyi haklı çıkarmaz. Bir insan gitmek istemiyorsa açıkça söyler; söylenip sonra patlamak kendi öfkesidir. Onun hızlı sürmesi de senin sorumluluğun değil 🚗 Öfke, sahibine aittir. Sen şu an kendini değil, sınırlarını düşünmelisin 🤍
Şuanda mesajlarıma soğuk cevaplar veriyor kızgın mısın dedim hayır dddi ama belli hala geçmediği ne yapıcam bilmiyorum çok soğuk davranıyor istemiyormuş gibi
Şenay: Sen şu an onun soğukluğunu üstüne alıyorsun gibi hissediyorum ❄️ Halbuki “kızgın değilim” diyorsa, mesafesi kendi duygusuyla ilgili olabilir.
Berk: Birinin susarak cezalandırması da öfkenin başka hali 😌 Sen çabaladıkça o geri çekiliyorsa, yükü tek başına taşıma.