3 ay

Öfkeli erkek arkadaşımın bana bağırıp küfür etmesi benim suçum mu, burada haksız olan kim?

Kızlar burada benim suçum var mı? Kendimi çok kötü hissediyorum. Erkek arkadaşınız ile bir yere gideceğinizi düşünün, zaten gidesi yok ama bir şekilde ikna edilmiş yoldasınız gidiyorsunuz. Sürekli söyleniyor gideceğimiz yer belli olmasına rağmen orası mı burası mı kavgası ediyorsunuz bende çok kararsız biriyim bana sorunca bir şey diyemedim en son size kızıyor karar ver geri dönücem yoksa diye neyse bir şekilde karar verip gidiyorsunuz. İstediğiniz aradığınız şey olmadığı için diğer kafeye gitmeye karar veriyorsunuz oranın yolunda giderken de hala söylenmeye devam ediyor en son eve gidip yatacaktım ben diyor bende diyorum ki tamam istemiyorsan gitmeyelim o da yapacağın işe diye küfür edip hızlı hızlı eve doğru gidiyor en son görüşürüz bile demeden sizi eve bırakıp gidiyor. Kendimi kötü hissediyorum gitmeyelim demem mi sorundu? Ama zaten gidesi yoktu ben istediğim için gidecektik ama zorlamadım gidelim dedim gidecektik zaten sonradan vazgeçmiş gibi olmuştu neyse gidelim dddik ama gerçekten gönlü yoktu ama yoldayken böyle yapması ne kadar doğru söylediklerine çok üzüldüm çok kırıldım hastaydım bir de tatlı yemeye gidecektik zaten üzgündüm ağrım vardı bir de bu olunca daha kötü hissettim kendimi ben mi anlayışsız biriyim ne yapmam gerekiyordu gerçekten bilmiyorum bir şey söyleyin anlatın burada benim suçum var mı çok öfkeli öyle olunca da çok hızlı gitmeye başladı onu bu hale ben getirdim benim yüzümden öyle hızlı kullandı diye kendimi suçluyorum şu anda gerçekten çok üzgünüm
Öfkeli erkek arkadaşımın bana bağırıp küfür etmesi benim suçum mu, burada haksız olan kim?
Cevapla