3 ay

Arkadaşlar çok kötü bişe dicem ben Azerbaycana anti besliyorum yani biraz nefret ediyorum bazi Rus kızlarındab da normal mi?

Ne bileyim ya bana çok garıp geliyorlar 😂 neden bilmiyorum önyargı oluşmuş bir yerde konuşmalrini duymuştum yavsi vs çok kusasim geldi üzgünüm öyle düşünüyorum
Arkadaşlar çok kötü bişe dicem ben Azerbaycana anti besliyorum yani biraz nefret ediyorum bazi Rus kızlarındab da normal mi?
Cevapla