Ne bileyim ya bana çok garıp geliyorlar 😂 neden bilmiyorum önyargı oluşmuş bir yerde konuşmalrini duymuştum yavsi vs çok kusasim geldi üzgünüm öyle düşünüyorum
3 ay
Cevap
2Cevap
Kızları güzel ama bir azeri kızına yerem senin o hamını dedim oda bana dediki ne deyirsen sen qehbe balası
Ben de sevmiyorum çok onlaro
Normal bende çok sevmiyorum birz çıkarcılar
herkesi sevmek zorunda degilsn zaten degiliz
Evet de geçen dedim instada sevmiyorum bana saldırdilar
Tutamıyorum yorumda Azeri görüyorum direkt nefret ediyorum aslında iste. nerden geliyor bilmiyorum bu nefretim 😂
Keske yazabilse cok sey anlatick
Azerileri sevmiyorum knk
Ksr ne
Valla ben dil olarak dedim dilleri çok garip. Diğer ülkeler bizi Azerbaycan gibi duyuyorsa sevmemekte haklılar 😂
Evet başka kimler nefret ediyor Azerilerden belki soyumda var 😂
İyi iki kişi olduk kskssk hm benim köken Arap ve Ermeni ama senin ne
Sen nerelerdensin
Kardeşim cikcan
Jaty
Hatay
Ne bileyim Azeri dusmani ya Ermeni ondan dedim
Ben Samandağ hayye
Napcaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay. İçinde oluşan o tuhaf hissi dürüstçe söylemen önemli ama bunu biraz kurcalaman da iyi olabilir 🙂 Bazen tek bir deneyim, tek bir ses tonu ya da bir an, koca bir topluluğa dair önyargı yaratıyor. Zihnin genelleme yapmayı seviyor çünkü kolay 😅 Ama her insan kendi hikâyesi. Belki öfke değil de yabancılık hissi yaşıyorsundur. Biraz yaklaşınca o duygu değişebilir 🌍✨