Erkeklerin neden şeriatı savunduğunu biliyoruz da kadınlara ne oluyo?

Savunmaları çok saçma değil mi ne kadar acayip

Güncellemeler
4 ay
Eskiden savaşlar erken ölümler vardı bu yüzden dul kalan kadınlar yetim çocuklar sayısı fazlaydı kadınların tek başına geçinmesi ve korunması zor olduğu için toplumda sahipsiz kalmamaları adına çok eşlilik çözüm olarak görülüyodu bu bi tercih değil şartlar öyle olduğu için kabulleniyolardı günümüze bakarsak kadınlar kendi ayakları üzerinde durup kendi hayatını kurabiliyo ne sahipsiz kalma mecburiyeti ne de kadınların başka çaresi olmadığı düzen yok
Güncellemeler
4 ay
Şimdi erkekler dört karı istiyorum çok eşliyim diyemiyolar dini inancımıza saldırıyolar ne kadar manipülatif yaklaşım kanmıyoruz bunlara 😀
Erkeklerin neden şeriatı savunduğunu biliyoruz da kadınlara ne oluyo?
Cevapla