
Hamam böceğini sevmemekle uğur böceğini sevmek aynı estetik ve duygusal yargı mekanizmasından doğar ve toplum bunu doğal kabul eder ancak aynı mekanizma bir insana yöneldiğinde ahlaki sorun ilan edilir.
Bu durum yargının kendisinden rahatsız olduğumuzu değil yalnızca yargının nesnesi insan olduğunda rahatsızlık duyduğumuzu gösterir. Eğer estetik yargı başlı başına yanlış olsaydı her durumda yanlış sayılmalıydı. Bu durum hayvanlarda normal kabul ediliyorsa insan söz konusu olduğunda otomatik olarak ahlaksız ilan edilmesi mantıksal değil, insanı doğadan ayıran normatif bir tercihin sonucudur.
Dipnot: Ben hamam böceğini de seviyorum :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer