Aldığımız kararlar doğru bile olsa öyle olması gerekiyorsa bile neden acı çekeriz?

Pişman değilim ayrıldığım için ama üzülüyorum neye üzüldüğümü bende bilmiyorum... Böyle olması gerekiyor ama. Kesin ve net bir insanım bitti yani kafamda. Aldattı aylarca kandırdı söyledim artık daha fazla kandırılmamak için... Aradım açmadı. Ticari birşeyler için aramıştım halbuki. Ayrıldığımız gün bile seni seviyorum demişti beni aldatırken... O kişiyle konuştu beni de öylece tuttu...

Aldığımız kararlar doğru bile olsa öyle olması gerekiyorsa bile neden acı çekeriz?
Cevapla