Bu sorum erkeklere lütfen realist olun bu kızı ne olarak görüyorsunuz?

şimdi bir kız düşünen hiç ilişkisi sevgilisi olmamış baya güzel çok çok güzel burnu yüzü küçük sesi güzel nazik duygusal naif birisi ve baya bakımlı giyimine önem gösteren kendini teşhir etmeyen birisi ağırbaşlı hemde samimi sevdiklerine espirili birisi temas istemiyor (opusmek vb) kariyeri var erkeklerle samimi değil sigara alkol yok

böyle bir kız karşınıza çıksa doğru söyleyin realist olun onunla evlenmek için çabalar mısınız yoksa sadece takılmak eğlenmek için mi çabalarsınız.

( bu soruyu daha önce sormuştum ama o kadar yorum almadı bu yüzden tekrar sordum)

Bu sorum erkeklere lütfen realist olun bu kızı ne olarak görüyorsunuz?
Cevapla