Bu bazı erkeklerin kadının yaşını eleştirmesi çok komik değil mi?

Adam 30 yaşında kel kalmış diyor ki 25 yaş üstü kadınlarla evlenmeyin prime dönemini geçmiştir…Ahahbshahahahha
Bu bazı erkeklerin kadının yaşını eleştirmesi çok komik değil mi?
Cevapla