yaa insan kendini kötülediği zaman çok itici oluyor :))))
ayrıca 30 neki? daha yolun başı.. niye kendilerini yaşlı hissediyolar anlaması zor.
övmek için söylemiyorum bunları. bende 31 yaşındayım ve genç hissediyorum nesi yaşlı anasını satiyim şaşırdınız mı ya
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
25 olcam ben de ufaktan hissetmeye başladım hdhfhg
ruhun çökmüş :))
Yok ufaktan dedim o yüzden hala dipçiğim yoksa 😅
ufaktan bile gelmemeliydi 25 çooooooook genç yaş. :)
Ahaha teşekkür ediyorum sizin de ruhunuz gibi yüzünüz de gençtir eminim :)
evet teşekkür ederim minyonum :D tip olarak
Öyle kadınlar cook kolay sevgili buluyorlar 😀
bilmiyom msndnfjksdnf
olabilir sfkgf
Shshs olabilir dediysen kesindir
onlar bizi kıskanıyorrr tatlım çekemiyorlar hahahahahah
kimmm bee lwdflkjdgdfg
bende anlamadım kim hahahahahhaaha maksat muhabbet dönsün hahahahahha
hahalkdlksdkfjdfgdfgtrh
ahhsdjajdjadhajdkjdahad sesli kahkaha attım :D
D:D:D:D::DD::D:D ahHHAHA YAA ne güzell
kimmm yaa onlarrr nebilem ben kim. yaa boş ver illla birri olur hahahahahhaha
Yaşıyormusun😝
Onların yaşam enerjisi kalmamış ondandır. Yoksa yaştan değil.
yaşlarına vuruyolar işte.. değil ama:))
Diyebilirler, bir önemi yok.
Aynı şekilde 25 yasında olup 30-35 olan erkeklere amca diyen kızlarda çok boş
Bencede
30 lu yaslar yakışır kadına
:)
Kart horozuz ne diyelim yani 😅😅
abartma :)
Valla sordugun sorudaki iltifati kabul ediyorum tesekkur ederim ama sonucta hayat yıpratiyor be 😅
ben de çook şey yaşadım üzüldüm yıprandım ama bitmedi :D yaşlanmadım. yani şu yaşlıyım moruğum bittim öldüm çok itici ya
özgüvensiz gibi sdflkfjdgdfg
Ahauah yok be alakasi yok ben gençliğimi guzel yasadim hala bircok gencim diyenden kat ve kat daha enerjik ve hareketliyim hayatin her alaninda asil bize yapilan yasli muhabbeti abarti bunu soyleyebilirsin buna katılıyorum iste :)
E ne güzel 😀🩷❤️🩷❤️
Ben sikayetci degilim kendimden hayatimdan kart horozum deyip geçiyorum sadece kimseye birsey anlatmaya ispatlamaya alinmayla falan uğraşamam 😅😅
Hic de 30 yaşlı degil en güzel yass
ayyynen öyle :)
Cocuksu tavır lar biter ne istedigini bilen anlayiski oluyor insan
heeralde yani.. hem gençsin hemde kafa yapın olgun
Evet aynen ama böyle bi soruyu neden gizli sordunki
Ben demiyorum da burdaki ergenler bana dayi diyor
abartıyolar :)) ya da güya şakasına diyolar işte..
Hiç gülmüyorum ben ama 😏😏😏😏😏
ajkfskdjhfldf bende :DD cıvıklar işte onlara göre komikkk :D
valla çoğu gence göre taş gibiyim:)
Yurt dışında çocuk yaşı diyorlar bu yaşa daha
hiç yani... delirdiler mi ya
Hiç onlara uyma en dehşet yaşlar bence bu yaşlar
<3 yokk ben uymuyorum da uyanlar çok iticii
Heh söyle hayat dolu birileri ya çok iyi😂
:DD:D:D:D <3333
Nerede yaşıyorsun bu arada 😂😂
Genç ihtiyar hhshdi
Cevap vermeyince pislik at zaten dimi mal. Defol
Onların içi ölmüş
aynen :DD
Uzak dur şeninde ömrünü yemesinler 🤪
😀😀😀😀
Genç genç takılalım biz ☺️
Takılalım kıııız❤️❤️❤️❤️❤️❤️🥰❤️❤️❤️
Hadi kapıda bekliyorum 🤪🤣
Kar yağıyor nereye gitcez 😀😅
Bizim burada yapmıyor buraya gel sen 😃
atladım geliyorum :)
Atların nalları kaymasın sonra 🤣
Yaşlı değilsin
ben yaşlıyım demiyorum zaten?
Hay ağzın bal yesin
<3