Kendine moruk, yaşlı diyen 30 lu yaşlardaki erkekler çok itici ya sizce?

yaa insan kendini kötülediği zaman çok itici oluyor :))))

ayrıca 30 neki? daha yolun başı.. niye kendilerini yaşlı hissediyolar anlaması zor.

övmek için söylemiyorum bunları. bende 31 yaşındayım ve genç hissediyorum nesi yaşlı anasını satiyim şaşırdınız mı ya

Kendine moruk, yaşlı diyen 30 lu yaşlardaki erkekler çok itici ya sizce?
Cevapla