35 yaş üstü adamlar çok yaşlı görünüyor, siz ne düşünüyorsunuz?

35 yaş üstü adamlar "yaşlı" kategorisinde olabilir. Kelleşiyorlar, yüzü kırışıyor, göbek salıyorlar vs... Ama bir de 35 yaş altı genç adamlara bakıyorum, hepsi fit ve yakışıklı, yüzleri kaymak gibi, saçları var, dinçler.
35 yaş üstü adamlar çok yaşlı görünüyor, siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla