30 yaş üstü erkeklerin tipiyle niye dalga geçiliyor?

3ü geçtikten sonra 29 yaş altı bir kadına yürümedim. 31 yaşındayım 30-55 yaş arası kadın bana yeter. Kendime kart zampara dedirtmryecek kadar gururluyum da siz nefem sürekli 30 yaş üstü erkeklerle dalga geçiyorsunuz anlamıyorum tamam 30 üstü erkekler yakışıklı olamaz biliyoruz ben şu an 49 yaşında bir kadınla konuşuyorum. Aynı jenerasyonuz sizin gibi tipe değil ruha bakıyoruz kızı benim diş hekimimdi yskım oturduğumuz için tesadüfen tanıştık.

Güncellemeler
9 ay
Yazım hataları için kusura bakmayın hızlı yazdım ondan. 30 yaş altı kadınların enerjisi zaten beni yoruyor
30 yaş üstü erkeklerin tipiyle niye dalga geçiliyor?
Cevapla