Arkadaşlar eşim acildim diye sorun yapti bir iyi olduk bir kötü?

Tam olarak alişamadi en son giyimim den eahatsiz oldu söyledi uyulamadim. Bana aldiği arabati satti sinirden: bugün gene tartiştik ve ona boşancam git dedim önce gitmiyorum dedi sonra bende konuştum. Küçük bavul Aldi tüm eşyalarini doldurup gitti…. Kendimi kötü hissediyorum.. beni istemediğini böyle ve bıktığını söyledi. Çocukta var bilmiyorum. Ve kavgadan ötürü paralari Çar Çar etti ot aliyor iyicene kendisini saldi. Ben senin için değiştim sen acildin civk oldun dedi.. bilmiyorum nolcak…
Arkadaşlar eşim acildim diye sorun yapti bir iyi olduk bir kötü?
Cevapla