Arkadaşlar uzunca olan hikayemi özetlesem okuyup fikir verir misiniz?

Ailemle yaşıyorum evdeki herkes birbirine kanlı bıcaklı ben bundan dört beş yıl önce küçük kardeşimin tacizine ugradım aynı odada kalıyorduk odalar ayrıldı ben tekim ortanca ve küçüğü aynı odada fakat anlaşamıyorlar. Annem ve babam ayrı dert annem babamın ev sahibinin geliniyle ilişkisi olduğunu öne sürüyor zaten s*refsizin teki bir sevgilim var uzun zamandır birlikteyiz insan halinden anlamaz etmez sorumluluktan korkan biri yaşı da büyük 27 evde huzurum yok kapım kilitli uyuyorum o taciz muhabbettinden sonra ortancası küçüğü birbirine düşman ben evde kendimi fazlalık görüyorum maddi gücüm olsa çalışan biriyim fakat kiralar malum içimi kime dökeceğimi bilmiyorum..

Arkadaşlar uzunca olan hikayemi özetlesem okuyup fikir verir misiniz?
Cevapla