AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
71Cevap
Ailesine düşkün erkek itici gelir de sadece annesine düşkün olan erkek daha cok ilgimi çeker
çok itici sanki çocuk gibiler mk ben hiç özlemiyorum kimseyi
Erkek diye ana babasini sevmesinmi. Sen anne babani sevmiyormusun ki?
olaya önyargılı ve bencilce bakıtğın sürece herşey sana itici gelir
foto felan çekınmem atmam ama annemsızde yapamam. çünku annemı cok sevıyorum.
Annesine düşkün olmayanlar itici gelir bana.
annelerin gösterdiği sevginin tırnağı kadarını gösteremiyor çoğu kız
bas git ordan sevgilisiz kalırım yinede Anamdan vazgeçmem :)
Elli tane es bulurum ama bir tane anne bulamam.
düşünceye bak :)
Valla öyle. Annemin yerini kimse tutamaz. Hicbir kadini onun yerine koymam. Esimin yeri ayri olur annemin yeri. Kimse annemle beni sinayamaz, sinatmam.
e tabi sana göre öyle. bana göre de erkek imajından çok uzaksın.
Erkeklik kadin pesinde kosmak degildir. Erkeklik sahip oldugu, hayatindaki kadinlara sahip cikmaktir. Anasina sahip cikamayan ERKEK kadininada sahip cikamaz. Erkek imaji annesini bir kenara itmekle degil onun elini ayagini opmekle olur. Onu sirtimda tasisam bir omur hakkini odeyemem. Senin gozunde erkek olup olmamak benim icin onemli degil. Kaldiki bu zihniyette birisi zaten yanimda barinamaz ;) yani sen once kadinligini sorgula. ilerde oglun oldugunda ve seni kapi onune bir kari yuzunden koydugunda gel bu goruslerine ve sorunu tekrar oku ve simdi kaybol.
Adamsın @MustiOsi
annesini kapı önüne koyan biri birak erkek olmayı adam bile degldir. konu davranış burada. sululuk aşırısı anne kuzusu gibi davranmak her yerde. neyse ya tamam sen öyle düşün ben böyle.
Hiç de itici değiller.
Bana da erkeksi gelmiyor ya
Ananı sev ama karını da sev. :)
Bir insan anasına karşı karısının lafına göre haraket ederse yani karısı yüzünden anasına asi olursa çok büyük vebal altına girer büyük günahlardandır. Anne herzaman karıdan daha üstün ve değerli bir varlıktır. Elin kızını yani eşini, Seni dokuz ay karnında taşımış emzirmiş boklu gtünü temizlemiş yetişirmiş bu günlere getirmiş bir annenden daha çok severseniz yazıklar olsun size
Her canlı kutsaldı. Bu yaradanın kutsallığındandır.
sevgili mevgili bir yere kadar analar başımızın tacı kıskanmayın kızlar bizi en çok sevmiyonuz diye
çok kıskanıyoruz bir bilsen. ben şahsen begenmedigm erkeği kıskanmam. birini kıskanmam için önce onu begenmem lazım. e erkeksi olmayan birini de begenmem tabi.
Hayir itici değil buğün annesine düşkün olan yarın evlendiğimizde bana ve ailemize düşkün olur ...
Bu soru su ana dek gördüğüm en sacma soruların başına geldi. Tebrikler.
Anne oldugunda anlarsın sende bazı seylerı.
hayırlısı
ama ssuan ıtıcı gelmesını anlarım guclu bırı ıstıyorsun karsında yanı bu sekılde anlatman bıraz tepkı yapabılır herkeste ama ıste annesıne duskun olabılır ama bunu sana bellı etmemelı o zaman boyle bısey lazım sana :)
ben hissettigm şeyi söyledim. birbri ile erkeklerin görüşürken öpüşmesi de bana itici ve kadın davranışı gibi gelir mesela.
anladım ben senı ya duygusal erkekler flanda ıtıcı mesela sana gore dımı
abartılıysa evt
sana kendı ayakları uzerınde duran guclu karakterlı her durumda cesurca duran aglamayan oto bka boyle bıırı lazım. umarım bulursun.
ailesine annesine duskun olmayan itici geliyo bana
tamam anladık sana kimse değer sevgi vermemiş belli anne sevgisi görmemişin anlıyorum seni
Banada yaa cidden itici
Sen anne olunca ki çocuğun * olur o zaman kendi çocuğunu sırf bir kaşarın hoşuna gitmiyor diye sevmeyiverirsin...
Sen anne olunca ki çocuğun o ç olur o zaman kendi çocuğunu sırf bir kaşarın hoşuna gitmiyor diye sevmeyiverirsin...
Yorumumun sansürsüz hali bu hadi uza
o* annendir !
Senin gibilere annesine bile saygı duymayan ayılar lazım ki iki gün sonra şaplağı koyup suratını dağıtsın. ondan sonra yürüyüşe çıkarsın "kadına şidditeee hayııır" diye ezik kaşar
ya defol git işine
İleride sende anne olacaksın ve cocugunun seninle ilgilenmesini çekemeyen geline ne diyeceksin acaba?
çekememekle ne alakası var adam gibi okuyun şu paylaşımı
asıl sen insan gibi oku yazılanları.
ya cehhenem ol allahını seversin size ders mi vericem ben kalkıp. çeyrek beyinliler ya
Seni kendinle baş başa bıraktım
Aynen oyle sekerim :)
Yoo itici değil ama fazlası itici olur
anneler candır seninde oğlun olucak illaki
Bigün sende anne olacaksın, yani umarım :)
anne kuzusu olmaz umarım benim oğlum.
Anne kuzusuyla anneye düşkünlük ayrı bişey. Annesiyle eşinin yerini bilir bir erkek. ama her erkek için annesinin dedikleri önemlidir.
her neyse durum bu sonuçta. ben böyle birini gördüğüm zaman pembeyi de yakıştırırm ona
Değil bence, annesini sevmeyen seni mi sevcek
Annemi bir kıza değişmem.. S2mde olmaz kimse.
Oğlun olunca görürüm ben seni;)
Innnnnnşallah böyle bir eşin olur
olmaz. en son erkek arkadaşmdan sırf bu tip yüzünden soğumuş ayrılmıştm başka bahaneyle. tabi nedenini asla söylemedim.
Gönül bu
Konunca görüyorsun poka
Annemi sevmenin neyi itici geliyor?
yazdım anlattım erkeksi gelmiyor dedim ya niye tekrar soruyorsn
Yoo niye olsun ki :D onun anasi benim anamdir:D
Ailesine annesine düşkün kişi yari yolda bırakmaz
Bence çok güzel nesi itici
Itici olan sizsiniz.
saçmalama ne olur
ben yumurtadan çıktım annem yok
Sen anneme kurban ol emi. El kızı işte
annen de bana kurban olsun!
yorumunu okumuyorum. ebesini okudum yetti. ve şunu söylüyorum: yazdığın yazacagın tüm kötü kelimeler ve küfürler annene ailene en sevdiklerine girsin !
şakanı da anana yap git. hoş belki de anan gebermiştir
uff okumuyorum mal okumuyorm uzun uzun yazmanı. annene
annene gidiyor tüm saydıklarn bil.
ne evlatsın ama
Ailemden baska neyim var?
Babasini seven kizlarda kiz gibi degildir
Ama ole erkeklerde oleyse kizlarda babasini sevemez
sürekli yorumlar yapmaktan bıkmadın mı aşağıda bak tınlanmıyorsun.
kaynana nı merak ediyorum senin :D
Anasını seven karısınıda sever
gelmez kesinlikle
Neden itici si
Anneyi Kıskanan Kızlar da Feci İtici Oluyor yaw
kıskanmak için önce begenmek gerekmiz mi? sen begenmedign kızları kıskanıyormusun?
Kıskanmak için beğenmek gerekmez beğpendiğini kıskanmazsın zaten
çok saçma. ben diyorum karşımdakını erkek gibi bile görmem sen neyin kafandasın. neyse sizin beyinlernize laf anlatılmaz
Siz çok mu iyi bir bayansınız? tam bir Osmanlı kadınımısınız da Osmanlı erkeği istiyorsunuz?
osmanlı erkegi lazm degl bana. avrupalı adamların tırnağı olamazsnz bunu iyi görüyorum burada.
Avrupada Adam yokki
tabi o yüzden yalaklıklarını yapıyorsunz dimi her alanda.
Genellemeler işte... Avrupanın hiç birşeyine yalaklk yapmam.. benim bir Ecdadım war
neyse hadi iyi geceler
Ana kuzusuyum var mı xd
etek de giy bari :d
şimdi etek de giyerim var mı dersin sen kesin :D
Laf konuştu balkabağı xd
hakettign yorumu yaptım. noldu kastın? :/
Annem cahillerle konuşma dedi üzgünüm xd
o zaman bir daha annenle konuşma. ve ayrıca zahmet olacak ama benim de başımdan gidiver.
Annemle çok bilgili kültürlüde sen öyle misin bakıyorum cidden değilsin xd yorumlarını okumuyorum yazma xd
Okumuyorum yazmasana engel xd
Çok itici
Orta olacak insan
Yoo niye olsun ki
Niye engwlleniyorum?
sanane :)
kıt olduğun içindir