Annesine düşkün olan ve "koca bir bebek" gibi annesinin sözünden çıkmayan erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Böyle bir erkekle evlilik düşünür müsünüz? Bu durumundan onu uzaklaştırmak için neler yapılmalıdır? Evliliklerde genelde yaşanan sorunlardan biridir bu durum. Anne oğul birbirine çok düşkündür ve evlendiği kadını anneler kıskanırlar. Oğullarına yaklaştıklarında onlardan nefret ederler. Peki böyle bir durumla karşı karşıya kalsanız nasıl davranırsınız?
Annesine düşkün olan ve "koca bir bebek" gibi annesinin sözünden çıkmayan erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?
ben annemle anlasamam. hatta sevmem bile diyebilirim. yani ayni ortamda olmayi sevmem. lâkin, eger evlenecegim kiz, anneme saygisizlik ettigini duyar ya da görürsem, o varken ya da yokken, annem hakkinda ileri geri konustugunu duyarsam, o kizin yüzüne tükürmem bile, zira tükrügüme yazik. bir daha muhattap almam.
Anneme düşkün birisiyim, ama gerketiğinde sözümü söyleye biliyorum, insanın sözünün bir keseri olmalı. Erkek dediğin annesine de, eşine de aynı saygıyı göstermeli, ne eş, ne de anne erkeğin sözünün karşısında söz söylememeli, gerektiğinde elini masanın üzerine vurmayı becermeli
anne ile mücadele edilmez ve birini değiştirmeniz de çok zor. Bu ilişki yürümez, yürüse de hep kendi isteklerinizden fedakarlık etmek zorunda kalırsınız.
Genellikle insanlar gaza getirip boyle insanlari asagilamaya kalkiyorlar ama pek dogru seyler degil , erkek , sevdigi kadin ile annesinin sevgisini saygisini ayirt ederse sorun olmaz ,
ELbette annesine düşkün olmalı, lakin sözünden çıkmamazlık falan, her dediğini yapmak olmaz. Evini yurdunu bildiği sürece, annesiyle eşinin arasındaki dengeyi koruduğu sürece hiç bir problem yok.
Bir kere bence anne görüşü her zaman önemli buna saygı duyması hoşuma gider ama kendi görüşlerinden çok ilişkiye annesinin görüşlerini katıyorsa, bu durum tartışmaya yol açabilir.
tamam annenin sözünden çıkmak doğru değil ama erkek adına yakışır şekilde davranmak zorunda ne anne tarafı nee kız tarafı ortada adaletli olmak zorunda
Bir erkeğin annesine hürmet etmesi çok hoş bir davranış ancak sınırı olmalı. Annesi biraz 'gelin sevmez' ise ikisi bir olup çiğ çiğ yerler beni, Allah korusun!
En İyi Cevaplar