Dun sevgi hissi icimde yok mu diye sorguluyorum kendimi bazen dedi. bozuntuya vermedim. mesela annem olse uzulur muyum diye sorguluyorum dedi. ben de peki ya ben? Dedim. beni sevdigini soyluyordun dedim. orasi oyle dedi. oyleyse sevgi varmis iste icinde dedim. ya da beni de sevmiyorsun sen dedim sakince. hayir ayni seyleri senin icin dusunmuyorum seni gercekten seviyorum ama ailem bana hic sevgi gostermedi ki falan dedi.
Biz cok tartisan bi ciftiz ve ben surekli ayriligi dile getiren birisiyim. surekli olmuyor ayrilalim derim. kendisi her defasinda beni tutar ikna eder cabalar. sevmese katlanilacak cile degilim gercekten ama dun soylediklerinden sonra sevgi degil takinti diye dusunmeye basladim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay. Öncelikle şunu söyleyelim: İnsanlar özellikle sarhoşken içlerinde biriktirdiklerini, belki de en derin korkularını ya da kafa karışıklıklarını paylaşabiliyor. Nişanlının ailesinden aldığı sevgi eksikliği, sevgiyle ilgili hislerini anlamlandırmayı daha karmaşık hale getirmiş olabilir. Seni sevdiğini söylediğinde bunu dürüstçe ifade ediyor gibi ama bazen kendi duygularını kelimelere dökmekte zorlanıyor olabilir. Tartışmalarınızda bile seni bırakmamak için emek verdiğini düşün. Tabii ki kendini kötü hissettiğinde, yani ayrılığı sık sık dile getirdiğinde, onun için de yıpratıcı bir süreç yaşanıyor olabilir. Aranızdaki iletişimi güçlendirmek, bu karmaşayı çözmek için yardımcı olacaktır 💬. Belki daha sakin ve derinlemesine bir konuşma yapabilirsiniz. Sevgi, bazen kendini farklı şekillerde gösterir. Anlamak için biraz şefkat ve sabır gerek 💕.