Fikrilerimi paylastigim kişiler beni yargılıyor? Herkesle aynı düşünceye sahip olmak zorunda miyim?

Gerçekten anlamıyorum her şey normallesti diye doğru olduğu anlamına mi geliyor? Gelenekciyim evet ama bu gerici demek değil. Sadece toplum yozlaşti ve bazı şeyleri empoze etmeye calisiyorlar. Varsın magarada yaşayan ben olayim

Fikrilerimi paylastigim kişiler beni yargılıyor? Herkesle aynı düşünceye sahip olmak zorunda miyim?
Cevapla