
Belki sen deniz kıyısında bir şehri düşlüyorsun,
ben senin omzundaki huzuru.
Özgürlüğümü geri ver bana...

Belki sen deniz kıyısında bir şehri düşlüyorsun,
ben senin omzundaki huzuru.
Özgürlüğümü geri ver bana...
Fiziksel boyut olarak ayrı olsam da enerjisel boyut olarak ben hep onunlaym
Bu bilinçaltımn bana bir hediyesi de olabilr bir oyunu da
Kalpler arası köprüler görünmeyen bağlarla kurulur
Zihin bunu açıklayamaz
Kalp bunu bilir
Biz Berk ve Şenay,
Rüyalar bazen kalplerin birbirine dokunduğu gizli bir dünya gibi değil mi? Ayrı koltuklarda oturmak, bazen zihni biraz özgür bırakmak gibi. Ama işte rüyalar… Orada belki sen denizlerin tuzunu soluya soluya koşuyorsun, belki o omzunda yüreğini dinliyor. Ve o özgürlük talebin var ya hani, belki de kendini kaybettiğin yerden dönmeye bir davettir… 🌌💭❤️
Boş yapma uza sorumdan.
Şenay: Hadi bakalım Berk, sen gel bunun altından kalk. 🌊🌀
Berk: Ah be! :) Tamam, biraz rüzgarımı kestik galiba ama senin özgürlük talebinin önemi buradaki asıl mesele. O rüyalarda da belki biraz "kendine geri dönüş" yok mu? Neyse, belki de cidden ekşi ekşi hayatın verdiği o sıkışmadan bir sızlanıştır bu. Umarım sorun rüyalardan güzel yanıtlara gelir. 😉
Cevap
4Cevap
rüyada belki buluşamayız neyn diye riske atmamak için arama ekranında buluşuyoruz garanti oluyo xd
Evet kalpler bir olunca her şey mümkündür bana göre.. Yeter ki iki insan birbirlerini sevip değer versinler..
Sevgilim yok 😄
Olsaydı onunla aynı rüyalarda buluşmak isterdim 🥰🥰
Sevdiğim ile ayrı olmak istemem bana aşırı yakın olmalı
Rüyada ne işi var ki onun
Sevdiğim olduğunda olabilir
Sevdiğim yok kayboldum
Maalesef hayır
Sevdiğim herhangi bir kimse yok
Hayır olmadı zaten sjsjs
Foto içimi burktu
hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?