
sevdiğiniz insana sarılıp uyumak kendizi güvende ve huzurlu hissetmenize neden olan çooook şeker bir olay :)
yalnızlar için bir hayal ama hayali bile güzel gözüküyor.

Onun saçın kokusunu içime cektigimi biliyorum bir sarilsam diye sayılı günleri bekliyorum, zaten ona sarilayamazsam gözüm açık gidecek.
Allahla dertleşmem bitmiyor ama bitmiş gibi oluncada konuşuyorum onunla hissediyorum yani değişik bir duygu bu cidden
Ben sarılıp falan uyuyamam isterse deli gibi aşık olduğum olsun bana ufunet basar daral gelir gelemem öyle şeylere
haklısn kol krampına yol acıyor
Cevap
1Cevap
İlerdeki eşim b*k yesindi lütfen. Umarım onu bulmam.
bu ne sıtem :)
Yok be
bu cokk ıyıydı:)
Evet ona sarılmak hayattaki en büyük isteğim kokusunu ezberlemek
hayal etmiyorum 😌 cunku yani basimda
bu yaşta maşşallah :)
Evet ediyorum. Sevdiğim kişiye sarılarak sımsıkı uyumak ıstiyorum ama daha öyle biri hayatımda yok.
Esimle ben boyleyiz zaten ^.^
bu yaşta evlımısn helal
Evet ve mutluyuz
Hayal ediyorum
hayallerde olmasa işimiz zor
Evet gercekten oyle
Bazen
Hayır etmiyorum.
Yok ben yastığa sarılıyom
Tabiki
Evet❤️
knkn biz nezzn gülücez peki
zaman zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar